Gå til innhold

Hva skal dere spise i kveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag vet jeg virkelig ikke hva vi skal finne på. pleier å ha hjemmelaget pizza,men tror ikke jeg gidder det i dag. Tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

MAnnen min skal vel ha pizza eller nor godt, mens jeg skal prøve å få i meg litt suppe:S

Skrevet

Skal prøve den oppskriften som folk har snakket om her inne. Mat.no, kylling i pita.. :o)

Skrevet

Jeg skal kose meg med nachochips til håndballkampen;)

Skrevet

men tips... hehe er såå sulten men får ikke til å spise. hav med (dette er det jeg vil ha): kinamat, taco, hamburger, pizza, lasange, god gryterett, hjemmelaget pizza!! Gi megmat!! hehe:) Skal bli godt å kunne spise igjen!

Skrevet

hjemmelaget pizza :o)

mmmm....gleder meg!!

Skrevet

Pølsefredag - HVER fredag.. hehe.. samboer sin tradisjon.. Kylling og kalkun wiener på meg da.. =)

Skrevet

Kan svare her og, svarte på et annet innlegg tidligere idag..

Vi skal ha gryterett, ris, salat og baguetter..

Skrevet

I dag skal jeg prøve noe nytt, som jeg fant på med inspirasjon fra et innlegg her inne: Steke kyllingfilet i biter med krydder. Koke pasta. Koke broccolien såvidt mør og kutte opp i passe store buketter. Legge i en ildfast , litt høy form. Vispe sammen fløte og 1-2 egg, sammen med 1-2 fedd hvitløk og blande i raspet norvegia og parmesan. Helle oppi formen og ha et ostelokk på toppen.

Skrevet

Spise middag hos mamma, vet ikke hva det blir. tror det er steik eller noe=)

Skrevet

Vi har egentlig helt normal hverdagsmiddag på fredager vi, men i helgen bytter vi om fredag og lørdag pga. at vi skal arbeide i huset vårt i hele morgen. Så i kveld blir det helstekt indrefilet, pommes frites, grønnsaksblanding og hjemmelag peppersaus alla Libido- ;-)

Skrevet

Tror nok det blir nachos...

Eller kanskje vi bestiller noe hjem:-)

Skrevet

Vi skal ha bakt potet med kryddersmør, skinke, mais, ost, bacon og rømmedipp. NAM!

Skrevet

Taco tror jeg, etter at guttene har lagt seg og kanskje et glass rødvin til;)

Skrevet

macaronette stroganoff, eller hva det heter - er så matlei for tiden, men gubben ville ha noe med pølse

Skrevet

Den er forresten kjempe DIGG:)Bare bytt ut pølse med kjøttdeig;) Tips bare:)

VI skal spise reker,loff,majones,sitron og hvitvin!!:)NAm nam

Skikkelig sommer mat i grunn,men det gjør ikke noe:)tihihi

Skrevet

skal ha wok m ris vi til middag.Spiser ikke noespesielt på kvelden.Det er bare lørdager her i huset :)

Skrevet

Junior har bestemt middag her idag, grillet kylling med pommes frites..

Skrevet

jeg har noen kylligfileeter som jeg skal kutte opp og steke sammen med brokkoli, vårløk, paprika, sopp og tilsette sånn sur søt saus på flaske (ikke glass), og koke ris til.... og salat

Skrevet

Glemte å skrive at det da skal gratineres i ovnen. Kommer til å varme fløtesausen først også, for å få så kort gratineringstid som mulig.F¨år prøve meg frem litt der.

Skrevet

Vi skal ha bakt potet m/ skinke,ost,mais og løk! Samt kryddersmør ! namnam

Skrevet

enchiladas:-) fant oppskrift på matprat, tror det blir digg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...