leonmamma Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 Hei navnet er Line og er født 04.07.85. Bor sammens med forloveden min Anders 16.12.82 og sønnen vår Leon på 1 år. 03.01.07 Det jeg lurer på er: Blir jeg gravid flere ganger? hvis ja: eventulet når tror du? Kan du se hvilket kjønn det blir? Jeg og sambo snakket sammen her om dagen om å muligens flytte over til USA når han blir ferdig med læra. Ser du noe i forhold til det? Kommer det til å skje?? Ser du meg og sambo sammens lenge? Blir vi gift? Hvis du ser noe annet utom det jeg har spurt om så skriv gjerne det også
Mamalari Skrevet 18. januar 2008 #2 Skrevet 18. januar 2008 Du vil nok få flere barn, får opp to barn til på dere. En gutt og ei jente. Ser ut som gutten vil komme neste gang. Får opp at du vil bli gravid i år, men tror det ikke blir før til høsten. Får iallefall opp en følelse av høst, men jeg kan ta feil da. Trord dere velger å være er i norge ei stund til, ser ikke noe flytting på dere med det første. Når det gjelder om dere vil holde sammen lenge er så vanskelig å spå siden det er så mye som kan spille inn og forandre dette. Men sånn jeg får det opp nå så, har dere et forhold som kan vare. Fortsetter dere slik så kan dere komme til å gå et langt og godt liv sammen. Men husk at ting kan være med å forandre dette med tiden. Ser ut som om dere er ganske sikre på forholdet deres. Klarer desverre ikke å få opp noe om bryllup, men det trenger ikke å bety at dere ikke blir det.. Bare jeg som ikke får opp noe om det
Harepus77 Skrevet 18. januar 2008 #3 Skrevet 18. januar 2008 Hallo:-) Jeg er ikke gravid, men ønsker veldig:-) Er født 071277 og samboeren er født 150570. Kan du se om vi får barn, eventuelt når? Gutt eller jente? Hadde vært kjempegøy om du hadde tid til å svare:-) Tusen takk:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå