Gå til innhold

Fy fader, legen min er ikke god!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var der med dattera mi pga langvarig kraftig hoste. Har prøvd homeopati og prøvd efedrin, men hunoster enda og er i tillegg forkjøla og tett. Så vi skulle få Ventolin inhalator å bruke et par dager, og komme tilbake hvis det ikke hjalp raskt. Fikk resepten i handa og gik (så ikke på den).

Kom til apoteket, ga dama resepten og hun knasta lenge på pcn. Så kom hun tilbake med en stor hvit eske, og spurte om jeg hadde pustemaskinen selv, for de pleide ha det på sykehuset. Da jeg sa det var til datra mi, gikk hun og ringte legen og det viste seg at han hadde skrevet ut Bricanyl voksedose og ikke Ventolin til småbarn!!! Hu blei helt på gråte hu bak disken og var forferda over legen, som hadde kjefta på henne som om det var hennes feil at han hadde skrevet feil og at hun GUDSKJELOV reagerte! Vi bytter fastlege IDAG! Han har skrevet ut feil med. til meg før også, men da tenkte jeg ikke så mye over det.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anmeld dette. Det er andre gang og han tar ikke selvkritikk = livsfarlig.

Skrevet

Ja jeg sitter og vurderer det faktisk., Han hadde sagt til henne at ha hadde så dårlig tid så "bare gi henne det du vil, du". Og vært sur. Stakkars apotekdame - men jeg takka henne massemasse!!!

Skrevet

det er litt av problemet med apotektfolket, de vet som oftest BEDRE hva som er bra av medisiner enn legene!!! MANGE leger blir sure hvis de ringer og sier at det har oppstått en feil, fordi seriøst de er jo LEGER og vet bedre*saklig*

Så utrolig bra at hun tok ansvar og rettet opp feilen, det er ille at de skal være redde for å ringe legene for å avklare medisinering!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...