Gå til innhold

venter nr. 2 og er syk med unfluensa!


togp

Anbefalte innlegg

Jeg er ca. 6 uker paa vei og har faatt bihiulebetennesle og er forskjola. Er litt bekymret fordi disse ukene er jo saa kritiske for fosteret og man skal liksom holde seg unna syke folk. Vanskelig for meg som jobber i barnehage og er rundt snoerr hele dagen. Men men, haaper at det gaar bra med det lille knoettet i magen. Gleder meg masse til aa bli mamma igjen! Har ei jente paa 19 mnd, som er en liten engel!

Gratulerer til ale dere andre der ute. Morro aa vaere tilbake!

 

PS. Har en data fra Australia, saa jeg har ikke de tre siste bokstavene i det norske alfabetet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

er mange som blir redde for å miste fordi de er forkjøla osv.. at man skal holde seg unna syke folk i uken rundt uke 6, har jeg aldri hørt.. vil helst ikke bli syk uansett om jeg er gravid eller ikke.. en bihulebetennelse er ikke farlig for fosteret, men passe at de tabelettene du bruker kan tas under graviditet.. for du høy feber så ta en paracet.. den lille i magen skal ikke ha det for varmt.. knøttet ditt har det sikkert så bra at :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

jeg hadde bihulebetennelse og feber i jula før jeg testet positivt, og jeg måtte "dope" meg ned med paracet, penicillin og nesespray! Jeg ble veldig bekymret når jeg testet positiv etter dette, men legen mente at det ikke hadde noe å si,- så jeg får stole på han:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde bihulebetennelse helt i starten av forrige svangerskap.

Gikk bra det. Har forresten aldri hørt at man skal holde seg unna syke folk de første 6 ukene jeg heller. Hva hvis resten av familien hadde blitt syke? =)

Bihulebetennelse er vondt, så ønsker deg gooood bedring!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hyggelig respons. Grunnen til at jeg ble bekymret var fordi jeg leste at man skal holde seg unna syke folk rundt uke 7 tror jeg det var. Det staar paa "fra uke til uke" i uke 7 tror jeg. Men det er hyggelig aa hoere at andre har vaert i samme situasjon og det har gaatt bra. Begynner aa glede meg mer og mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...