Gå til innhold

da tror jeg håpet er ute denne pp

Anbefalte innlegg

Skrevet

testet med cb digital i morges:ikke gravid..

i tillegg kjennes det ut som tappen er åpen, og symptomene har vært vekke de to-tre siste dagene:-(

får gå inn i 4 pp med friskt mot, men tar noen dager, for jeg er lei meg!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, jeg håper at du tar feil...

Jeg har også testet negativt i dag, men på kvelden med billig stav.

Gir ikke opp håpet før tr kommer. Men prøver å se for meg at det kan bli tr på meg, slik at nedturen ikke blir så stor...

Stor trøsteklem fra meg, men krysser fingrene for at du tar feil ;)

Klem Icerus

Skrevet

Håper du tar feil! Det er lurt å innstille seg på det verste..men det er ikke noe gøy dette her...hvorfor skal det være så lett for noen og ikke andre ..

Sitter her å kjenner etter om tr kommer...tror den gjør det..skikkelig skuffa og deppa...

Skrevet

Heisan dere tre.

Det var noen som skrev at ingen TR=håp... Dette gjelder oss alle... Vi blir alle litt småsprø av å kjenne etter symptomer hele tiden. Men det er ikke alle som har symptomer. Hadde lite eller ingen symtomer som jeg kan huske med de andre to. Kun at det føltes som jeg skulle ha mens...

Jeg heier på dere...:-) ha friskt mot!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

LYKKE TIL

Skrevet

Tusen takk for oppbackingen:)

Det hjelper!! Hadde ikke serligt me symptomer jeg heller før jeg nærma meg seks uker på vei..og da når jeg testa hos legen var streken vanvittig svak.fikk med meg en hjem for å teste en uke senere så jeg er nok en av dem som produserer seint..det var godt å tenke på i dag:)

hadde skikkelig med symptomer da vi skjekka da..ellers hadde jeg ikke komt på å tenke på det en gang..trodde jeg var sjuk..hehe..

husker også godt at jeg ALDRI har røyka så mye som den sommeren rett før jeg fikk vite at jeg var gravid..det hjelper på å tenke på det og..

Skrevet

mente seff første gang jeg var gravid

Skrevet

åååååååå tusen takk dere tre!!!!! Det er utrolig godt å få noen oppmuntrene ord!!!! Særlig når v er i samme båt alle mann!!!!

Og ja ingen tr=håp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lykke lykke til i morgen jenter(og tiden fremover);-)

Klemmmmmmm

Skrevet

Håpet er ute for meg denne gangen. Håper at det er anderledes for deg ;)

klem

Skrevet

Hei!

Jeg er i samme situasjon som deg! Har hatt synptomer på graviditet en uke nå (IKM en av disse dagene...) Men jeg har småspottet litt av og på den siste uka, men det har gitt seg nå da. Testet negativt på CB digital idag mårres. Når har du IKM? Syns kroppen er så rar for tiden, kan ikke sette fingeren på hva det er men noe er annerledes... Har mensmurringer, er litt øm i puppene, blir plutselig småkvalm og svimmel som går over ganske fort da... Men er redd jeg leter for mye etter symptomer:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...