Kludrepluten Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 Tror det ligger ved Vikersund/Tyrifjorden. Det er ikke modum bad, men et annet sted. Kommer ikke på navnet. Noen som vet hva det heter?
LizzyG Skrevet 18. januar 2008 #2 Skrevet 18. januar 2008 Og det er heller ikke Vikersund Kurbad sikkert?
Kludrepluten Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. januar 2008 Nei det er ikke det heller. Heter ikke noe med Vikersund eller Modum.
Gjest Skrevet 18. januar 2008 #5 Skrevet 18. januar 2008 modum bad nervesanatorium heter det. forferdelig navn men de er veldig flinke der!
sak66 Skrevet 18. januar 2008 #6 Skrevet 18. januar 2008 Einar Lundbys stiftelse,Institutt for sjelesorg.Tror også det kan finnes andre med kristen bakgrunn.
sak66 Skrevet 18. januar 2008 #7 Skrevet 18. januar 2008 Det er også noe som heter Buskerud Rehabiliteringssenter på Geithus,men utifra navnet er jo det etterbehandling, da.
Kludrepluten Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 18. januar 2008 Røysetoppen het det. I alle fall før det ble lagt inn under Ringerike Sykehus. Takk for gode forslag her. Måtte bare ha tak i navnet.
Gjest Skrevet 18. januar 2008 #9 Skrevet 18. januar 2008 Ok,men det ligger på andre siden av Tyrifjorden i forhold til Vikersund så da var det ikke rart jeg sleit med å finne ut hva du mente;-)
Kludrepluten Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #10 Skrevet 18. januar 2008 Beklager:) Litt dårlig til og forklare. Har vært der en gang for noen år siden men husket ikke helt hvordan jeg kjørte! Dålig hukomelse heter det visst
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå