Gå til innhold

Psykiatrisk behandlingsted i Buskerud..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror det ligger ved Vikersund/Tyrifjorden. Det er ikke modum bad, men et annet sted. Kommer ikke på navnet. Noen som vet hva det heter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og det er heller ikke Vikersund Kurbad sikkert?

Skrevet

Nei det er ikke det heller. Heter ikke noe med Vikersund eller Modum.

Skrevet

modum bad nervesanatorium heter det. forferdelig navn men de er veldig flinke der!

Skrevet

Einar Lundbys stiftelse,Institutt for sjelesorg.Tror også det kan finnes andre med kristen bakgrunn.

Skrevet

Det er også noe som heter Buskerud Rehabiliteringssenter på Geithus,men utifra navnet er jo det etterbehandling, da.

Skrevet

Røysetoppen het det. I alle fall før det ble lagt inn under Ringerike Sykehus.

Takk for gode forslag her. Måtte bare ha tak i navnet.

Skrevet

Ok,men det ligger på andre siden av Tyrifjorden i forhold til Vikersund så da var det ikke rart jeg sleit med å finne ut hva du mente;-)

Skrevet

Beklager:) Litt dårlig til og forklare. Har vært der en gang for noen år siden men husket ikke helt hvordan jeg kjørte! Dålig hukomelse heter det visst :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...