enpå6årogeipå9mnd:) Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 noen som har noen kreative forslag til hvordan tilberede???
Gjest Skrevet 18. januar 2008 #2 Skrevet 18. januar 2008 Her er noen tips; http://www.egg.no/Article.aspx?artid=14463&bgstyle=&mnu1id=&mnu2id=&mnu3id=&mnu4id=
selfangerkjerringa Skrevet 18. januar 2008 #3 Skrevet 18. januar 2008 Mariner dem først i olje, sitronsaft og limesaft (krydret med pepper). Stek dem så lett i panna, og legg dem på en seng av grønsaker (f.eks sopp, squash, aubergine, vårløk) i ei ildfastform. Putt stasen i stekeovnen, stek i 15-20min, og server med ris Nammis!
ღprinsesse&prins&prinsesseღ Skrevet 18. januar 2008 #4 Skrevet 18. januar 2008 det her er faoritt hos mine små (4 åring og 1 åring) - Jeg tar og deler kyllingfilen i to (slik at de er "tynnere"), salter dem litt på begge sider. - i en tallerken har jeg mel - i en annen tallerken har jeg ca to egg + bitte litt salt (egg -alt ettersom hvor mange filler eg skal lage) pisket - har olje i en panne - tar fileen i melet og vender den (rister av overflødig mel) - vender fileen i egg og setter i pannen og steker i et par min på begge sider => steker til de blir litt "brune" dette går fort. ved siden av har jeg potetmos, ris, pasta eller grønnskaer og saus (anligvis bearnise) veldig populert hos oss. Hvis det blir fileer til overs, så kan en varme dem seinere, eller spise dem kalde på brødskive namnam
Mamma'n til Tobias♥ Skrevet 18. januar 2008 #5 Skrevet 18. januar 2008 Som skrevet i en annen tråd her nettopp; denne skal jeg prøve i kveld. http://mat.no/vis_oppskrift.aspx?artid=13330&mnu1id=1223&mnu2id=&mnu3id=
ღprinsesse&prins&prinsesseღ Skrevet 18. januar 2008 #6 Skrevet 18. januar 2008 har en til oppskrift som er lett å lage: godt og saftig Legger kyllingsfileene i en bolle el har kremfløte over, litt salt, pepper, grillkrydder, ca to ss ketchup rører dette Lar dette marinere ihvertfall en time. Tar så dette over i ildfast form, og steker til fileene blir lett brune (en kan ta og dele fillen litt for å se om det er stekt godt inni). Det ser litt mye å helle hele marinaden over i ildfast form og steke, men i løpet av steketiden suger fileene opp mesteparten. så det er lurt å ha all marinaden så kjøttet ikke blir tørr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå