Gå til innhold

Hvem vil vite kjønnet på UL?


♂ +♀=♂+ ♂+ ♀

Anbefalte innlegg

Da jeg var gravid sist, var det helt utenkelig å ikke få vite om vi ventet gutt eller jente. Denne gangen har vi bestemt meg for å unne oss overraskelsen ved fødselen. Hvordan er det med dere jenter, vil dere vite eller ikke vite?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg vil definitivt vite om det blir gutt eller jente. Med tanke på alt som skal ordnes før nurket kommer til verden, navn, så jeg kan strikke søtt babytøy i "rette" farger, og fordi jeg er skrekkelig nysgjerrig ;) Dette er vårt første barn sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

viste d m første bane ikke d to neste. vil ikke vite d nå heller. har både jente og gutte utstyr fra ungene:)

synes d er veldig artig og "vente t julaften m og åpne pakkene:)"

d blir en helt egen spenning når du ikke vet d både di 9 mnd du går gravid og under fødsel, liksom litt ekstra drivpåkraft fordi du er meget spent på hva d er:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er minst like spennede å vite kjønnet på forhånd. Man er jo så utrolig spent på alt likevel; hvordan blir denne fødselen, hvem er den lille personen, hvordan ser hun/han ut?

For meg var det fantastisk å vite kjønnet fordi det gjør at jeg klarer å komme litt nærere den lille. Det er så fint å prate til/om han eller henne.

 

Men alle er jo forskjellige... (-:

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil absolutt vite kjønnet denne gangen også!

Fikk vite det med jenta mi på Ul, og det var så godt å kunne snakke til HUN! Lese for HUN og ikke minst: Skrive dagbok til HUN! Følte jeg kom så mye nærmere knøttet i magen jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg visste d med begge mine..å nå vil jeg hvertfall vite d..har blitt spådd her inne at jeg får gutt..å da må jeg jo se om d stemmer..

selv om de som spår har 50%sjangs for at d er rett hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke... visste det forrige gang.. har på en måte ikke lyst til å vite det nå, men tror ikke jeg klarer å holde meg... er så nysgjerrig =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vil vite det denne gangen! Første gangen ville mannen, men ikke jeg, å da fikk jeg viljen min. Det var liksom det samme første gangen. Hadde en utrolig sterk jentefølelse nesten helt fra begynnelsen, og ut kom selvfølgelig ei jente! Jeg trodde det så sterkt at hvis det hadde kommet en gutt hadde jeg ikke blitt mindre glad, men bare sinnsykt overrasket! Denne gangen føyer jeg mannen og vil vite. Litt for det praktiske også da! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tror nok at vi skal vite kjønnenne vi å da, har gutt fra før ,men siden vi venter 2 så er det greit å vite om vi må ut å kjøpe klær i andre farger å da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...