Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta er 6 og en halv mnd gammel nå og vi har gitt henne grøt i tolv tida på dagen i 4 dager nå...pluss at pappan og jeg har flyttet ut på stua om natta. Trodde dette skulle hjelpe oss med å bedre søvnen på lille snuppi om natta, men ting har faktisk bare blitt verre:-( Kan det være en sammenheng med at hun har begynt med grøt? Gir henne maisgrøten fra 4 mnd blandet med mme...resten av dagen får hun pupp og så tillegg på kvelden før hun legger seg. Skjønner ikke hva det er som skjer nå...i natt tok det helt av!! Måtte inn til henne hver time og holde henne i hånda, pakke i smokken, trøste osv... Hun sov ikke noe etter klokken 16.00, og ble lagt klokken 19.00. Sovnet veldig greit, men så begynner hun å styre og orge og fortsetter slik hele natta...gjeeeeesp....har ikke fått noen tenner enda, men hun ble rolig med en gang når jeg tok henne opp i natt, så tror ikke det er det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan bli urolige av grøt sånn i starten ja....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...