MinteMorKine Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 jeg gleder meg sinnsykt og begynne og jobbe igjen er så trøtt og sliten av og bare gå hjemme, elsker gutten min å gleder meg ikke til og ikke stå opp med han vær morgen, men er sååå lei av og gå hjemme:S noen fler som gleder seg... litt iallefall?? god helg
2-barns mor Skrevet 18. januar 2008 #2 Skrevet 18. januar 2008 Skjønner deg veldig godt. Gleder meg utrolig masse jeg og. Håper at han kan få barnehage plass. Hatt en utrolig kijp permisjon med farting til all slags behandling siden lillegutt har Kiss. Blir godt å komme seg i jobb og få andre impulser.
LINDA*** Skrevet 18. januar 2008 #3 Skrevet 18. januar 2008 Skjønne hva du mener. Jeg jobber litt innimellom jeg. Så jeg har på en måte fått litt "fri" gjennom hele permisjonen.... Akkurat nå nyter jeg dagene hjemme. MEns er jeg på jobb er dét også veldig ålreit;) Fine kollegaer. Vi har det kanon sammen!
Little Miss Poopsie + en til! Skrevet 18. januar 2008 #4 Skrevet 18. januar 2008 Hadde gledd meg dersom jeg visste hvilken jobb jeg skulle ha og hvor... Driver og soeker naa og vet ikke om vi blir i storbritannia eller kommer hjem til norge... kommer an paa jobbmarkedet.. og tror jeg ogsaa hadde gledd meg dersom jeg visste om Maya skulle vaere i barnehage eller med pappa'n eller hos dagmamma men alt er saa usikkert og det liker jeg ikke... haaper det ordner seg i tide!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå