Gå til innhold

Babyutstyrsbutikker i Tønsberg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet om Barnas Hus.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og Liten som er litt bortenfor torvet. Ellers er det vel ingen flere tror jeg. Ligger vel en til på Kilen, men husker ikke navnet på den.

Skrevet

Okey, tusen takk =)

Skrevet

Vet ikke om flere jeg heller. Men kanskje du kunne undersøkt om det finnes noe i Sandefjord? Det er vel ikke så mye lengre å dra den veien?

Gjest Sekretøsa
Skrevet

De har vel bare Liten i sandefjord nå.. de hadde en før, men mener den er lagt ned...?

Skrevet

Jøss. Er det ikke noen reflex eller noe slikt i nærheten her da? Da er det jammen lite utvalg:(

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Liten, bortved gamle vekter'n, hører vel til Reflex. Også har de en egen reflex avdeling på farmand, men det er jo uten utstyr, bare klær...

Skrevet

Hmpf. Men det er jo bare det jeg visste om fra før.

Får virkelig ikke håpe jeg skal ha flere barn da... :( siden utvalget er så lite.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

'Hehe, du får dra et annet sted og handle dersom det sku skje ;o)

Skrevet

Med tog og sånn + en liten gutt og en forvirra pappa og masse utstyr. Ha ha. Tror ikke det.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

LoL ;) Si fra du, så skal jeg hente deg med stasjonsvogna mi. hehe

Skrevet

Det er også en ved Kristinakvartalet- tror det er en Sanus-butikk, men de har hvertfall babyutstyr der. Storkene ligger på Kilen, men mulig den er nedlagt nå.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Storkene er nedlagt ja! Drittsted! Bestillte bilsetet der til mini, som hørte til vogna, med adapter og greier... jadda, sendte gubben ned for og hente det når vi sku dra fra sykehuset.. STENGT... argh..

Skrevet

I sandefjor har de smokken. Vet hvor den er, men kan ikke gatenavn. Ligger nede i sentrum

Gjest Sekretøsa
Skrevet

unnskyld, det var liten...

Smokken ligger i jernbanealleen :o)

Skrevet

Ok, takk. Passer best med Tønsberg, skal ut og kjøre idag og vil ha nytt bilsete. Og Tønsberg er på veien, blir omvei å reise til Sandefjord.

Venter bare på at gubben skal komme hjem med "ny" bil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...