Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 Vesla starter barnehage om tre ukers tid. Først en uke tilvenning, så skal jeg begynne på jobben. Andre dagen min på jobb skal vesla ta ettårs vaksine. Noen som har erfaring med den generelle tilstanden etterpå? Kan jeg la henne dra i bhg eller bør jeg be far ta seg fri hele dagen? (Jeg har akkurat kommet tilbake, så jeg kan liksom ikke be om fri igjen...). Noen tips? Takk for svar :-)
Gjest Skrevet 18. januar 2008 #2 Skrevet 18. januar 2008 Min var helt frisk og fin etterpå. Noen får litt feber, men om det skulle være nødvendig å hente ungen ringer de seg fra bhg. Ellers ville jeg bare levert som normalt
Ann_ Skrevet 18. januar 2008 #3 Skrevet 18. januar 2008 Min datter var på ett års kontroll denne uken. Hun ble ganske så tufs etter vaksinen. Hadde vondt på stikkstedet. Ville ikke at vi skulle ta på henne. Fikk feber og generell ganske så kjipt. Hvis jeg var deg ville jeg heller ha flyttet timen til en fredag ettermiddag slik at dere fikk helgen på å bli bedre. Du får jo fri til å gå til helsestasjonen. Er timen sen nok så drar du ikke tilbake på jobb men hjem med ditt barn. Da slipper du problematikken med barnehage og jobb. Det er jo ikke alle barn som reagerer men noen gjør det.
@nemone Skrevet 18. januar 2008 #4 Skrevet 18. januar 2008 Snuppa her også var helt fin etter vaksinen og dro glad og fornøyd i bhg etterpå.
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. januar 2008 Takk for svar! Hun var helt fin etter de to første vaksinene, så det er vel ingen grunn til at hun skal reagere nå :-)
Ann_ Skrevet 21. januar 2008 #6 Skrevet 21. januar 2008 Det var min datter også. Hun kan ha vært tufs denne gangen grunnet vaksine eller øyekatar eller forkjølelse, så jeg vet ikke
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2008 #7 Skrevet 21. januar 2008 Jenta mi gråt under hele vaksinen og helt til vi var ut døra igjen! Men jeg leverte henne i bhg.en og hun var helt fin. Hun fikk litt reaksjoner noen dager etterpå (fristen var 5-12 dager etter vaksinen). Dersom jenta di ikke gråter etterpå fordi hun har vondt i stikksåret, så kan du levere henne i bhg.en. Hun vil ikke få feber så kort tid etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå