Anonym bruker Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 Hei, jeg er nå 9 dager over termindato og begynner så smått å bli litt nervøs. Hører så mye om de det har gått galt for, blir jo helt nervepinn.. jeg kjenner spark/bevegelser hver dag heldigvis, men klarer ikke å legge fra meg tanken på at hvis jeg plutselig merker at det er stille så er det for seint.. uff vil ikke bekymre noen men lurer på om det er bare jeg som tenker slik eller om det er flere...
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2008 #2 Skrevet 18. januar 2008 Jep er nå på min 10 dag over termin dato. Å jeg er kjempe stresset . Klarer ikke kose meg i det hele tatt . Å alt ble ekstremt skummelt i disse dager kjenner jeg , skrekken for at noe skal gå galt , skrekken for fødselen , skrekken for ALT! Dette er helt grusomt. Hvis ikke noe har skjedd frem til tirsdag , skal jeg inn på overtids sjekk. Men GU , UL , Osv. Blir godt å se baby , å få konstatert at hun iallefall er der inne. Liker ikke detteå gå så lenge over , har hørt alt for mange ganger om dem det ikke har gått bra for.... Skjønner godt hva du mener. Og hvordan du har det.
durhild Skrevet 18. januar 2008 #3 Skrevet 18. januar 2008 Jeg er 10 dager over termindato i dag. Skjønner dere veldig godt, blir veldig nervøs av bare å gå å vente! Har fått kjempegod oppfølging av lege, så føler meg litt tryggere av det. Skal til ullevål på kontoll pga av høyt blodtrykk i dag. Er alt greit skal jeg sanynligvis tilbake mandag, vi får se hva som skjer da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå