callmebecka Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 Denne gangen blir det ks på meg, etter "avtale" med legen på ullevål etter forrige litt dramatiske fodsel. Men så sitter jeg her og skal soke plass, og begynte plutselig å lure på om jeg skal soke riksen? Noen der ute med KS erfaringer fra Oslo å dele
Gjest Skrevet 18. januar 2008 #2 Skrevet 18. januar 2008 Har bare fra Ullevål. Ble haste-ks her, og jeg er kjempe fornøyd med hele opplegget. Blir mest sannsynlig planlagt denne gangen, og selvfølgelig velger jeg Ullevål igjen : )
Hedda+en til...i sept 08 Skrevet 18. januar 2008 #3 Skrevet 18. januar 2008 Jeg har også ks-erfaring fra Ullevål. Det var ikke planlagt, da. Jeg kom til sykehuset da jeg var i uke 33 med rier. Det viste seg at jeg hadde 4 cm åpning. Men jeg kunne ikke føde normalt siden jenta mi lå i seteleie og det var dårlig forterlyd. Så det hastet med å få henne ut, så da ble det ks på meg. Husker det var tre sykepleiere som "jobbet" med meg på en gang, skikkelig effektivt Og ks'et gikk strålende fint. Det eneste kjipe var at det tok så lang tid før jeg fikk se datteren min, hun måtte jo på nyfødt intensiv. Hun ble født ti på kvelden og jeg fikk ikke se henne før tolv dagen etter Men ellers var jeg super fornøyd med Ullevål, og oppfølgingen etterpå var kjempe bra
bolleriovnen Skrevet 20. januar 2008 #4 Skrevet 20. januar 2008 Fikk planlagt keisersnitt på Riksen for 6 år siden, og var kjempefornøyd, proff hjelp. Men lurer litt på Ullevål denne gangen pga hotellet....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå