Gjest Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 Da er jeg på min 13`ende uke og flytter over til dere Jeg håper det er like morro her som det er på 1 trimester Her begynner vel ting på bli litt alvorlige også.. Hilsen meg =)
_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 18. januar 2008 #2 Skrevet 18. januar 2008 Velkommen hit:) Håper du vil trives;) Klem
reekleim *fødeklar* Skrevet 18. januar 2008 #3 Skrevet 18. januar 2008 Velkommen hit ja...her er det fint vettu!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå