Anonym bruker Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 Er det noen som vet om steder i Østfold som tar imot brukte babyklær?Og som kanskje gir klærne til (kommende)barnefamilier i Norge?Babyen vokser jo så fort ut av klærne at noen så vidt er brukt. Ja,har alltids noen veninner som kan få klærne, men kanskje det er andre som trenger klærne mer, som kanskje ikke har så god råd til å kjøpe alt en baby trenger. Har også flaskesmokker som er veldig pent brukt. Disse kan jo kokes og steriliseres så er de så gode som nye. Synd å kaste mener nå jeg.
moota m storebror&lillebror Skrevet 18. januar 2008 #2 Skrevet 18. januar 2008 Jeg gir alt det jeg ikke liker så godt og ikke vil ta vare på til neste bebi til fretex. Det er jo fine klær, men kanskje ikke min stil. De selger det jo billig videre.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2008 #3 Skrevet 18. januar 2008 Det er noe som heter "gies bort" på finn.no. Da kan du jo feks gi bort klærne mot at mottaker betaler porto
Annemor83 Skrevet 18. januar 2008 #4 Skrevet 18. januar 2008 Jeg sender det jeg ikke vil ha til Russland. Sender ned mye tøy som egentlig er like fint, men som jeg kanskje ikke nødvendigvis vil spare til neste baby. Er så mye lettere å gi bort når man vet det kommer til noen som virkelig trenger det. Vi har jo tross alt råd til nye vinterdresser når den tid kommer, mens de ikke har råd til stort.
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 19. januar 2008 #5 Skrevet 19. januar 2008 Jeg har annonsert det her inne, vet andre også har gjort det.. Er mange her inne som trenger, eller hvis det er bebistøy kan det jo være lurt å spørre inne på bim?? sikkert mange som ville hatt glede av klærne der
Mamma`n_til_snupperuska Skrevet 19. januar 2008 #6 Skrevet 19. januar 2008 I Drøbak er det hver vår og høst et bruktmarked med barneklær/-utstyr/-leker som arrangeres av Norske kvinners sanitetsforening (tror i hvert fall det er det de heter) - der du kan levere inn og selge det du har. En viss prosent går til foreningens arbeid. Ellers kan du f eks levere det til Lions club, vet at de de fleste steder i landet bidrar med hjelp (som klær, utstyr, penger osv) til familier som trenger det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå