Prinsen & spiren Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 Bråkvåknet idag å fikk en merkelig følelse.. Begynte å tenke på alt med TR, spiren og alt. Tok tak i mobilen min og gikk inn på kalender. Jeg er 100 % sikker på at jeg hadde mensen 25 aug. så jeg begynte å regne meg derifra.. Mensen har kommet alltid på lørdag, sødang.. Men så fant jeg ut, til min store forskrekkelse.. skulle egentlig hatt mensen forrige lørdag!!!!! Den 12.. JIPPI tenkte jeg.. Løp på badet å tok CB digital test.. Negativ.. Ble skikkelig skuffet!! Det som er verst , er at jeg har jo regnet heeeeeeeeeeelt feil på el-perioden også.. Så i selve perioden hadde vi oss.. 3-4 ganger bare.. Men hvorfor er ikke TR kommet???? Jeg har jo følt det har skjedd noe i magen min.. men:S Trøtthet, stikking, litt mer øktmatlyst osv..
Trultemora er presseklar!! Skrevet 18. januar 2008 #2 Skrevet 18. januar 2008 Det kan jo fortsatt hende at du har blitt gravid da! Dessuten så kan mensen plutselig bare forsvinne noen mnd helt uten forklaring! Dette skjedde meg for 2.5 år siden da mensen var borte i 3 mnd i strekk sånn helt uten forvarsel! Da forklarte legen min det at dette var slikt som kunne skje noen ganger!
Prinsen & spiren Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. januar 2008 Men el-perioden er jo 3 uker siden :/ Burde vel gi utslag da? Okej, da er den nok bare blitt borte..:S
Gjest Skrevet 18. januar 2008 #4 Skrevet 18. januar 2008 Da har du kanskje regnet feil? Ellers kan cycte (ufarlig "vannpose") gjøre så menstidspunktet blir uregelmessig. Har du trent hardt, slanka deg, stressa mye, drukket usannsynlig mye vann før testinga? 3 uker etter evt befrukting bør en test gi utslag, men det er jo mulighet for at det er noe galt med testen. Så ikke om du hadde tatt mer enn en, men det er lurt å ha 2 sånn i tilfelle
Trultemora er presseklar!! Skrevet 18. januar 2008 #5 Skrevet 18. januar 2008 Vet du HEEEELT sikkert at EL var for 3 uker siden? Har ei venninne som har nå funnet ut i 2.svangerskapet at hun har El på ca dag 20 istedet for! Hun har aldri testet positivt før 5 dager etter IKM og på begge UL så har hun blitt satt tilbake 5 dager! Så det kan jo hende EL er forsinket da evnt og!
Prinsen & spiren Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 18. januar 2008 Okej, med denne cycten, kommer mensen etter hvert da? Har hverken trent hardt,slanket meg eller noe.. Tok test med en gang jeg sto opp, så har ikke drukket noe eller.. Har jo tenkt mye på om jeg er gravid da.. osv.. kanskje det kan være noe:S Tok en test igår også.. bare slik stav.. Men vi hadde jo sex under hele perioden jeg trodde var el.. det er jo fjorten dager siden.. men sjansen er vel ikke så stor for det eller..
Prinsen & spiren Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 18. januar 2008 Hm.. Den har i alle fall vært det.. men, sjekket ikke med noen form av tester da. Gjorde det forrige måned. Så antok at den kom fjorten dager etter mens neste gang også:S
Gjest Skrevet 18. januar 2008 #8 Skrevet 18. januar 2008 Hvis jeg var deg så ville jeg tatt en ny test om noen dager og om den fortsatt er negativ tatt en tur til legen. Hvis det er en cyste er det ikke godt å si, de forsvinner som oftest av seg selv. Jeg hadde en som ble ganske stor og da blødde jeg leeeeeenge når jeg først fikk mensen. Ikke noe gøy det heller:) MEn det var bare gjetting, jeg er ikke lege.
Prinsen & spiren Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 18. januar 2008 Prøver å sende den en gang til. sto at det ikke var jeg som hadde skrevet sist... Hm.. Den har i alle fall vært det.. men, sjekket ikke med noen form av tester da. Gjorde det forrige måned. Så antok at den kom fjorten dager etter mens neste gang også:S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå