babysyk venter nr 2 <3 Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 Hei..tok en billigtest i dag tidlig, og det kom en svak svak strek..så gikk jeg i dusjen,og når jeg var ferdig hadde streken blitt sterkere..men det står på bruksanvisningen at det som skjer med testen etter 5 min ikke teller..var vel i dusjen i 5-10 min,litt usikker..så da er jeg veldig usikker..sitter på jobb og klarer ikke konstentere meg hva sier dere? noen erfaringer med billigtester?
madisen Skrevet 18. januar 2008 #2 Skrevet 18. januar 2008 Hmm.. kan ikke hjelpe deg, måtte bare si at jeg har opplevd akkurat det samme i dag!! Sliter derfor også med konsentrasjonen på jobb :-) Men min test var virkelig svak altså, tok en i går også på ettermiddagen, den var helt hvit. Hadde det ikke vært for den sammenligningen hadde jeg ikke lagt merke til streken i dag, tror jeg. Leser det jeg kommer over om dette nå, og lurer derfor på: Hva er forskjellen på en svaak strek og en skyggestrek? Noen som vet?
*Vi blir 5* Skrevet 18. januar 2008 #3 Skrevet 18. januar 2008 en svak strek har farge mens en skyggestrek bare er grå..Jeg fikk veeeeeldig svak pos på billigtest sist jeg var gravid. Ta en ny om noen dager så er den nok sterkere! =)))
*tornerose* Skrevet 18. januar 2008 #5 Skrevet 18. januar 2008 Heia :-) Jeg tror dere er gravide jeg. Men venter litt med å gratulere da det er så utrolig kjedelig om det skulle være en skyggestrek. Er det farge på strekene? (blå eller rosa).... Jeg testet positivt med jenta mi, kjempe svaaaak strek, så den kun da jeg så oppi lyset..... hadde tenkt å kaste den faktisk.... MEN var jo gravid (",) Masse lykke til jenter :-)
madisen Skrevet 18. januar 2008 #6 Skrevet 18. januar 2008 Mener fagen var rosa, men veeeldiiig svaaak. Prøver med CB i morgen før jubelen slippes løs :-)
jåsjenta Skrevet 18. januar 2008 #7 Skrevet 18. januar 2008 En strek er en strek, uansett om det er fra en billigtest eller en annen. Jeg fikk og svake streker på billigtestene når jeg var gravid. De viser ikke falsk positiv, for det må hcg til for å få fram streken, og det produserer du når du er gravid! Såe...gratulerer med en liten spire i magen. Håper den klorer seg godt fast:)
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 18. januar 2008 #8 Skrevet 18. januar 2008 jeg testet i dag tidlig... var kun en strek(kontrollstreken) og en grå skyggestrek...=/ og nå har tr kommet også... sukk... jaja,bedre lykke neste gang... Uansett, en svaaak strek betyr at du mest sannsynelig er gravid. Test igjen i morgen/et par dager,da er sikkert HCG-nivået høyere;) lykke til=)=)
babysyk venter nr 2 <3 Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 18. januar 2008 som sagt på første innlegget så fikk jeg svak strek (tror det var det,og ikke skyggestrek,men ikke sikker) så gikk jeg i dusjen, og nåe jge kom ut avdusjen hadde streken blitt sterkere..men står jo at det ikke skal gå mer enn 5 min.. veldig veldig usikker..skal ta en CB digital nå,klarer ikke å vente til imorgen..
babysyk venter nr 2 <3 Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #10 Skrevet 18. januar 2008 tok en CB digital nå..og det var ikke tvil..det lyste gravid!!så nå er jeg glad,redd og ingenting på en gang..har drømt om dette i mange år,rart å faktisk oppleve det..
kattungen Skrevet 18. januar 2008 #11 Skrevet 18. januar 2008 Hei! Jeg gjorde akkurat som deg for 4 dager siden. Fikk svaaaak billigstrimmel etter en dusj og var usikker på tiden. Så jeg tok en til dagen etter og fulgte nøye med på klokka. Og da kom det opp en svaaaak strek innen 5 min. Så testet jeg ikke på torsdag (hadde ikke flere), men kjøpte CB og testet i dag tidlig. Og nå er det ingen tvil-jeg er gravid (sterkt blått kryss med en gang). Så jeg tror du også er gravid, gitt:) Sniker meg til et lite gratulerer, hi-hi! Lykke til!
kattungen Skrevet 18. januar 2008 #12 Skrevet 18. januar 2008 Oi, du kom meg i forkjøpet! Sier gratulerer på ordentlig, da! Vi sees på 1. tri!
babysyk venter nr 2 <3 Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #13 Skrevet 18. januar 2008 gratulerer til deg og!
snuppis30 Skrevet 18. januar 2008 #14 Skrevet 18. januar 2008 Gratulerer så masse til begge to og lykke til med svangerskapet
AlleGodeTingErTo Skrevet 18. januar 2008 #15 Skrevet 18. januar 2008 Hadde et innlegg om det samme for et par dager siden. Vi er jo flere her som nå sitter som levende bevis for at resultater på billigstrimlene som kommer opp etter 5 minutter faktisk kan være svært gyldige:) :) Forrige syklus forble de blendahvite i timer og dager, kun på EN kunne jeg med sinnsykt innsatsvilje skimte en strek, men det var en grå skyggestrek som naturlig kan oppstå av fukt og vises i enkelte vinkler i godt lys. Derfor var jeg ganske sikker på disse svake strekene jeg har hatt fra 10 dpo, selv om de kom sent. Og blått kryss i dag bekrefta jo den gode nyheten!! Dette er så moro
babysyk venter nr 2 <3 Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #16 Skrevet 18. januar 2008 gratulerer til deg og! moro er jo bare fornavnet..hehe,men blir jo nervepirrende i noen uker,er jo bare 4 uker..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå