Anonym bruker Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 Synger og prater litt med min lille, men hvordan leke? føler meg bare dum når jeg sitter på gulvet med henne. Prøver å riste litt ilekene og sånn, men hun virker ikke imponert.
camillah 2 små Skrevet 18. januar 2008 #2 Skrevet 18. januar 2008 Det som er så herlig med små babyer, er at vi ikke trenger å imponere dem særlig.. ;o) Jeg bruker å riste litt på lekene, jeg også. Eller kanskje jeg peker på bildene i en babybok (hun er 5 måneder). Eller sier en regle eller to. Hun liker veldig godt at jeg spreller med føttene hennes eller vifter med hendene hennes, gjerne mens jeg synger eller sier en regle.
Isilra Skrevet 18. januar 2008 #3 Skrevet 18. januar 2008 Her pleier vi å "danse" med armene og synge, leke med føttene hans eller "pirke" på nese og hake og lage grimaser. Han koser seg med nesten alt han får av oppmerksomhet Pappaen pleier også å leke "rakett" og holde han opp ned og "sveve" Det synes han også er artig, spesielt om han får et oppnedkyss i tillegg. Hehe Han her er bare 3 måneder og jeg prøver også å riste på litt leker og sånt, men han synes ikke det er så veldig artig enda. Putter lekene ved hendene hans og da tar han tak i det og prøver å få det inn i munnen før han kaster de av sted da Synes vi har mye moro sammen jeg, selv om han fortsatt er veldig liten Men som hun over her sa, så tror jeg ikke man trenger å imponere så veldig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå