Mamma´n til A og F Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 Er en smule usikker på om det er vannkopper. Oppdaget en stor "blemme" på ryggen hennes i går, og flere små uten væske. I dag er de små fyllt med litt væske(men veldig små) Heller ikke blitt flere, kanskje to..... Saken er at hun ikke klør? Kommer det senere eller slipper noen unna? Formen ellers fin, litt hodepine. Psasser med at en i bh hadde det for 2 uker siden...
futte (tm) Skrevet 18. januar 2008 #2 Skrevet 18. januar 2008 Guttungen her klødde ikke noe når han fikk vannkopper. Jeg hadde hamstra inn hvitvask og allergimedisin, men fikk heldigvis ikke bruk for det. Mange som er i topp form med vannkopper. Antallet vannkopper varierer og mye.
Mamma´n til A og F Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. januar 2008 Så fint da:) Virker som hun slipper unna det værste da. Vet det kan dukke opp flere inntil en uke, men det ser lovende ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå