Gå til innhold

Siste arbeidsdag i dag... Deilig, men utrolig, utrolig skummelt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har de siste månedene telt dager til permisjonsstart, men nå kjenner jeg at jeg nesten får litt panikk. Nå er det alvor liksom..

Jeg skal ikke tilbake til denne arbeidsplassen etter endt permisjon, så det blir virkelig et farvel med alle arbeidskollegaer.

Har vært så heldig å kunne jobbe hele veien, borsett fra de siste ukene hvor jeg har jobbet 50%. Og nå er det plutselig bråstopp.

Fatter ikke hva jeg skal finne på de neste 3 ukene før fødsel...? Synes dette ble litt skummelt jeg... :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, ja det er en litt rar følelse, enig med deg!

Jeg har hatt dagene fulle etter at jeg gikk ut, har nesten hatt litt panikk for å kjede meg... Trent, shoppet, gått på cafè...

Men nå kjenner jeg at kroppen begynner å si fra, så har lovet sambo å ta det litt mere med ro siste tiden nå. Har kjøpt meg noen tv-serier på DVD, men til nå har jeg liksom "spart" på dem, hehe. Lurer på om jeg skal sette på en etterpå:-)

Håper du klarer å kose deg etterhvert du også:-)

Skrevet

Det går fort noen dager/uker før du "slipper" jobben ut av hodet.

Og hvordan skal de klare seg uten oss! hihi :))

Fra jeg gikk ut døren tok det max 15 min før de ringte og lurte på noe! Det føltes godt! Men så har det etterhvert blitt stille og jeg kan ha bokstavelig talt - hodet i magen- for fullt!!!

Jeg har troen på at jeg har overført mine arbeidsoppgaver nøyaktig og ryddig og vi er ikke så unværlige for arbeidsplassen som vi håper!! Må ha tillitt til at noen andre er klare får jobben!

de tre ukene har gått fryktelig fort og jeg er faktisk nå ferdig med den 4... (er en uke over UL termin..)

Jeg leser alt av nyheter, på nettet i aviser, følger venners firmaer i nyheter for å kunne snakke om noe annet enn det jeg tenker aller mest på. Holder meg generelt oppdatert. Investert i en KitchenAid bakemaskin! Organiserer skap og kott.

Lange luncher, shopping.

Komme seg opp rimelig tid, ta en dusj! Få på mascara, være litt fresh for mannen!!!! lage middager og ta det ellers så rolig jeg kan!!!!

Så jeg har det veldig bra i min vente og rugetid!!!

Lykke til!!!

Skrevet

Helt enig! Hadde min siste dag i går, og jeg skal heller ikke tilbake dessverre. Forferdelig å slutte i jobben, men har hatt en super dag i dag med deilig frokost, ryddet og stelt litt og skal nå på shopping. Så tror nok at jeg kan bli vant til den nye hverdagen ja... :D Dessuten er ingenting klart for fødsel, så her må jeg bare kaste meg rundt og begynne forberedelsene!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...