Gå til innhold

sutre, sutre og sutre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren våres er 5 mnd og hun sutrer, sutrer og sutrer...blir kjempesliten, hun sutrer hele dagen, sover lite, og når hun sover så er det helst på fanget, kan nesten ikke gå fra henne i ett minutt en gang før hun sutrer, jeg fullammer henne forsatt, begynner nesten å lure på om det er for lite næring i melken, hun får mme en gang om dagen i tilegg..men det er vel kansje alderen? kan jo selvfølgelig være tenner på gang, men kan ikke kjenne noen.. er førstegangsmor så er jo litt ukjent med bebiser da..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjenner meg veldig igjen her! De siste par ukene har min lille også vært ganske så sutrete... Jeg fikk beskjed på helsestasjonen at siden hun virker så aktiv så kunne jeg begynne med litt grøt. Det har hjulpet veldig på nattesøvnen, og hun elsker smaken. Har hørt at det er vanlig med en sutreperiode rundt fem måneder, men jeg er førstegangsmor jeg også så jeg vet jo ikke sikkert. Vi får bare prøve å holde ut - de er jo så fine sånn i det store og hele! ;0)

Skrevet

samme her.... frøkna er snart 6 mnd og er både sutrete og sint. slitsomt i legden men så plutselig så lyser ansiktet hennes opp i ett smil og så glemmer jeg en stund det andre dårlige humøret hennes:-) hun vil ha masse oppmerksomhet nesten hele tiden og vil gjerne underholdes. håper det bare er en fase..... mulig det er tenner på vei men ikke noe i sikte ennå iallefall. her er det også fast føde nekt etter 1,5 mnd m grøt og frukt pure..... forstå det en som vil ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...