Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes jenta mi på 4 mnd ler så lite.. Hvor mye er det vanlig at de ler i denne alderen og hva kan være galt hvis de ikke ler noe særlig?

(smiler masse)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en på snart 6mnd og han er veldig spersom på latteren. Men han smiler hele tiden:)

Så det er nok ikke noe galt, men selv så skulle jeg ønske han lo litt mer...

Men når han først ler så er det så herlig,og da kan vi holde på å tulle et par minutter:)

Skrevet

Jenta mi er snart 6 mnd, og latteren sitter ikke akkurat løst her enda. Hun ler litt av og til med trille-latter, men smiler nok mest gitt.

Bare å slappe av, det kommer helt sikkert etterhvert;)

Skrevet

Min første lo omtrent ikke før hun var over året (kunne til nød komme med noen tørre "heeeee, heeeeee"-lyder hvis noe var skikkelig morsomt. Smilte masse, da og lo uten lyd. Hun er en meget oppvakt og på alle måter normal 2.5-åring i dag.

Yngste lo heller ikke noe særlig før ca 7-8 mnd, kanskje? Ler mer og mer nå (9 mnd), men blir mer kvining enn trillende latter. Helt normal hun også, så langt jeg kan bedømme. "Prater" masse og er definitivt med på en spøk!

Hvis babyen din smiler og ellers kommuniserer med deg med blikk og kroppsspråk så ville jeg ikke bekymret meg det minste. :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...