Gå til innhold

For et forslag..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sambo klarte i går i fullt allvor å foreslå a vi skal vente med sex til etter fødselen.

Ble helt satt ut jeg.

Slter litt med vonde kynnere etter sex, men det beyr ikke at det ikke er verdt det.

Men vil jo ikke presse sambo om han ikke vil.

Men er jo over 50dager til fødsel, og så skal evt sting gro og renselsen gå sin gang.

Huff, blir laaang venting dette her.. =(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har 50 dager igjen, jeg og. Tviler på at det blir noe på meg før fødslen. Har ikke hatt sex siden.....begynnelsen av oktober, tror jeg? Snuppa er ganske aktiv, så det er litt av en turn-off for sambo. Men jeg har sagt klart ifra at det kommer ikke på tale at jeg skal risikere å ikke få noe før i midten av april!!! (ca 6 uker etter fødslen) Han var forsåvidt enig i det, men har ikke sett noe som helst forbedring ennå. Vil ikke legge noe press på han heller, så da er det bare å vente å håpe på et mirakel....

Skrevet

lei av å vente allerede jeg =(

Skrevet

Det gjorde min samboer også for en tid tilbake, da jeg fikk skikkelige kynnere rett etter vi hadde hatt sex. Men så gikk det et par uker bare, så klarte han ikke vente mer... Tror bare han ble litt redd. Så bare prøv å vent en liten stund før du prøver deg igjen. =)

Skrevet

Mannen min nektet sex de 4 siste ukene sist og det var jeg ikke glad for. Heldigvis har han denne gangen uansett hvordan det blir lovet at han skal stille opp rundt termin for å sette ting i gang:o)

Skrevet

"Smack the pony" lissom... *hihihi*

Skrevet

Mange damer som ikke vil ha sex under svangerskapet.

Vi bør respektere at ikke alle menn ønsker sex da også, eller deler av svangerskapet. Synes det er flott at han sier ifra jeg :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...