Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 Jeg har til min store glede fått tilsendt på mail ukeplan for neste uke i bhg, og håper at dette er en fast greie de sender foreldrene så vi vet hva som skjer. Det er ting som sangstund, utelek, plukke fastelavnsris og om det er noen nye som trenger tilvenning, hvem som har vaktene etc. Skikkelig bra! Men er det noen som vet om dette er vanlig? Jeg ble positivt overrasket :-)
Tussi og Maja Skrevet 18. januar 2008 #2 Skrevet 18. januar 2008 Jøss, det hørtes jo glimrende ut å få en slik oversikt! Kan ikke si at jeg har hørt om det før...
Millapril Skrevet 18. januar 2008 #3 Skrevet 18. januar 2008 Wow, dette må da tyde på en oppegående bhg, som henger med i teknologiverden! Supert å være forberedt til alle turer og aktiviteter. Vi får sånn fra storebrors bhg, dog på papir. Så vet vi om han skal ha med noe og hvor han skal være de ulike dagene.
Bellen^2 Skrevet 20. januar 2008 #4 Skrevet 20. januar 2008 Whow, så flott:) Vi har fått en standard plan om leke/spise/sovetider i barnehagen og resten blir vi informert om på en tavle eller brev i kassa til Sebastian. Høres jo ut som snella di kommer til en aktiv og positiv barnehage da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå