Gå til innhold

Nå er jeg så sint att.... (Utblåsning)

Anbefalte innlegg

Skrevet

UTBLÅSNING ! ! ! ! !

I går kveld var jeg for en gang skyld trøtt når klokken nærmet seg midnatt.

Gikk å la meg, og var nesten sovnet.

Inn kommer sambo, og vekker vår sønn på 1år, for han ville se turtles med ham.

Jeg orker ikke protesere og lar ham ta han opp, med avtale om at da skal jeg få sove lenge i dag.

Jeg legger meg til å sove igjenn, og det tar vel 1/2time, så står han der med småtten.

"Han er trøtt, få ham til å sove du"

Tar småen og prøver å få m til å roe seg.

Har nesten fått ham til å sove, og der kommer f** samo dragene med den bærbare dataen, og vil se film med meg.

"OK;så enge det ikke gjør noe om jeg ovner" sier jeg da, med all hensikt om å sove.

Hver gang jeg sovnet vekket sambo meg.

Han satt å å film etc i heele natt påsoverommet, vekket meg med jevne mellomrom, så toppen fått tre tier søvn totalt =(

I tillegg så presterer han å sovne fem min etter småtten våkner, så hvem må ta ham? jo det er meg!

Prøvd å vekke ham flere ganger, men har are er sur og kjeftetee, og det skremmer småtten, så da lar jeg heller være.

Skal heldigvis til min mor i natt, så får vel sove da jeg =(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror jeg hadde slått han ned med teflonpanna... Går ikke ann!! Hadde jeg vært deg hadde jeg vekket han med en gang og bedt han ta ansvar for handlingene sine!! På tide for fyren å bli voksen?

Skrevet

får da bare beskjeden "Hadde jeg vært våken skulle jeg vært på skolen til tre uansett. Hvordan skulle du da gjort det, latt småen være alene så du fikk sove?"

Så det har jeg gitt opp,voksen blir han nok ikke med det første

Skrevet

Siden du er her, så regner jeg med at dere venter nummer to.

Er det ikke på tide at han blir voksen da? med to barn (går ut i fra at nummer en også er hans)

Kan ikke holde på sånn om han forventer å ha en familie.

Hadde det vært her, hadde han fått en rett høyre.. =)

*trøsteklemme*

Skrevet

Hallo?!

Unnskyld meg, men han må du veilede til å forstå dette med å bli voksen. Han skal jo være med å oppdra barna dine.

Kan vel ikke vekke en liten gutt midt på natten for å se tegnefilm!!!!

Et godt søvnmønster er fryktelig viktig for barn (og voksne).

Det hadde klikket for meg....

Ta han for deg, en ordentlig utblåsning. Han må kunne skjønne såpass.

Lykke til.

Skrevet

Undskyld meg, men å vekke et lite barn på 1 år ved midnatt for å ha et eget ønske om å se på film sammen med han... Det vil jeg kalle for barnemishandling. Og at du som mor ikke klarer å sette en grense på at det ikke er lov, synes jeg også er skremmende. Dere virker lite ansvarsfulle både for barnets behov og som ikke tør å sette egne grenser for ditt eget liv. Misstenker at du bor sammen med en voldelig person, siden du ikke tør å si i fra, og om det er tilfellet, så er tiden inne for å få hjelp av fagpersoner nå. Du skader både deg selv og barnet/barna dine med denne oppførselen...

Skrevet

Vekket han gutten på 1 år for å se Turtles? Jeg hadde nok satt foten ned allerede der.. Om du ikke setter pris på å vekkes midt på natten, så gjør vel slett ikke lille tassen det.. Og hvor kjekt er det uansett for en 1 åring å se turtles?? Jeg hadde nok blitt litt amper om sambo hadde foreslått noe sånt, ja..

Skrevet

??? Stiller meg litt spørrende til dette ja. En kan ikke vekke en 1åring for å se på tv???? En kan -i nødsfall- vekke et barn slik at de får meg seg nyttårsrakettene!!!! Utover det er nattesøvnen hellig. Hvis din mann ikke forstår at det er hans døgnrytme og levesett som er avviket fra normalen her, så tror jeg at jeg ville blitt alvorlig bekymret..... Dere gjør 1-åringen en solid bjørnetjeneste og faktisk utøver et overtramp mot ham hvis han ikke i løpet barneårene får med seg gode rutiner på dette området. Det kommer til å følge ham gjennom hele voksentiden også. Min mann lærte aldri gode sovevaner når han var liten. I dag sliter han masse med å sove skikkelig, har mye vondt i hodet, konsentrasjonsproblemer osv. Men selvfølgelig. Å vekke et barn fordi det er noe superspennende som skal skje og som det er store forventninger knyttet til, blir noe helt annet. Ninja-turtles kommer ikke inn i denne kategorien....

Skrevet

han fyren der hadde jeg rett og slett ikke orket å ha i hus

-se film men unger om natta- NEI

-se film selv om natta- egentlig nei det også, men til nød om det er fridag etter og ungene er borte

-vekke andre for å se film om natta- NEI

-hadde jeg vært på skolen argumet- KOM DEG PÅ SKOLEN DIN DUST

man bor ikke sammen med barn som samboere, han får bli voksen og ta ansvar før han kan bo sammen med ett annet voksent menneske og ha en familie.

SI FRA

Skrevet

Det er sjelden at en ettåring bryr seg om å se på tv. Og å vekke en på 1 år for å se på tv om natten er sjokkerende.

Hvor gammel er denne mannen din? Han må jo uansett alder være veldig umoden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...