Anonym bruker Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 Vet at dette sikkert er veldig individuellt, men bare lurer. Jeg har lekket litt vann/urin/utflod? i det siste, men har ikke kontaktet jordmor. Ved forrige svangerskap kontaktet jeg jordmor, og siden de ikke er sikre endte det med at de tok Ks. I ettertid viste det seg at det kanskje var litt fostervann, men at de ikke visste. Vannet hadde trolig ikke gått.. Er over 1 mnd. til jeg skal føde! Er det andre som lekker litt om morgenen? Jeg tenker mest at dette bare er litt tynn utfllod/urin siden en har ligget hele natten og egentlig må tisse. Og at ungen presser på der nede......
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2008 #2 Skrevet 18. januar 2008 mener det er ca tre liter, og at det tar ca to timer for kroppen å erstatte allt, men litt usikker.
Sunniva78 har to små Skrevet 18. januar 2008 #3 Skrevet 18. januar 2008 Mengden fostervann øker frem til tredje trimester, og er vanligvis størst rundt 28. til 34. uke. Da er det gjerne i underkant av én liter fostervann. Mengden holder seg ganske stabil, men synker noe mot fødselen (ca. 600 ml fostervann er vanlig ved termin). Når terminen er passert, synker mengden fostervann hurtigere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå