Gå til innhold

Hva skal dere i dag da jenter?? =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fri fra jobb i dag.. så lillegutt og jeg skal gå en tur mot byen når han har våkna..

må kjøpe en dåpsgave, innom politistasjon for å få en politiattest.. fått ny jobb i kommunen ;) Også må jeg se litt på salget på polarn og pyret.. + sånn rensegreier til ansiktet og japan photo.. så tusler vi vel hjem igjen.. og da er sambo ferdig på jobb.. da skal vi ut å se på skyvedørs garderober også må jeg har støveletter ..

så blir det vel helt stille og rolig hjemme i dag tenker jeg. Litt god mat og vin ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vere heime med to sjuke jenter, fram til pappaen kjem frå jobb. Då skal vi ete middag, leike meir og så skal eg på middag med jobben i kveld. Skulle ønske dei snart vart so friske at vi kan ut. Det er så herlig vintervær her idag :D

Skrevet

Minsten (1 år) og jeg går sikkert en tur i åpen barnehage etterpå. Så henter vi eldstemann (3 år) i banehagen etterpå.

Kos og lek inne og ute etter at vi kommer hjem.

Skrevet

Hørtes ut som en koselig dag:)

I dag skal æ ikke gjøre så mye. Æ og samboeren min vaska og rydda hele leiligheta i går, Så det e vi ferdig med.

Skal virkelig nyyyyyyyyyte dattra mi idag. Tilbringe hvert sekund ho e våken med ho. For på mandag skal æ ut i jobb 6uker, og selv om det blir godt, grue æ mæ litt. Blir litt sårt.

Å i kveld håpe æ at æ og samboern min kan kose oss litt med en film og kanskje litt god mat. Skal i 30årsdag i mårn, så spare vin til da;)

Ha en fin dag da, Hønemor!:) Go helg!

Skrevet

jeg skal vaske litt til hælga, åsså skal vi ut å leik oss i snøen,ake og gå på ski jeg å 2.5 åringen mens lillegutt ligger i vogna si:) etter d blir d vell litt handling av mat til helgen. ennå mere husarbeid osv. sambo kommer hjem i dag så vi skal vell kose oss med litt god mat og brus senere på kvelden. kansje litt snop oxo hehe:)

kos dere i hælga:)

Skrevet

skal stortsett sove på dagen da jeg skal jobbe i natt(2200-0700)... det har jeg gjort siden mandag, og fortsetter med det fram til mandagsmorgen neste uka.. hmm burde ha gjort det nå.. men men..

Skrevet

Skal ut å handle litt, og litt senere i dag skal jeg og lillegutt spise middag hos x-en, han har bursdag i dag. Så blir det vel litt kake og kaffe etterpå tenker jeg.

Ellers blir det en rolig kveld...

Skrevet

Nå snart skal jeg og lillejenta på mor og barn trening, etter det skal jeg hente storebror på skolen. Så hjem for å spise en sen lunjs sammen ei venninne og babyen hennes, de er og med på trening og dette har blitt vår fredags rituale;0)

Senere er det bare å kose seg å nyyyyte helgen, god helg alle sammen:0)

Skrevet

Kose og leke med gullet,kjøre sambo som skal på reis,handle litt,en tur til mamma og pappa.Slappe av og se håndballkamp ikveld;)

Skrevet

Ute er det blå himmel, sol og snø på bakken - så egentlig burde jeg vært ute i hele dag.. Men sønnen er ikke i form, hatt feber i natt, hostet så han brekke seg, så vi får kose oss inne idag... Nå kose vi oss med tegnefilm og kakao med krem.. Skal vell leke litt med bilene fra serien om Postman Pat etterpå.. Også er det alltids noe som skal gjøres i huset.. Og når mannen komme hjem fra begravelse, skal jeg reise å handle litt for helga..

Skrevet

mammatilmia; Blir nok rart å jobbe igjen ja.. jeg begynte for et par uker siden.. savner å være hjemme med gullet hver dag. men men.. er jo sånn det er.

Skulle egentlig i 30 års lag i morra vi også.. men jeg jobber.. så blir nok bare sambo som får dratt. Kose dere masse i kveld og i morra da! Ikke drikk for mye vin ;) God helg!

Skrevet

takk:) som du sir, må vel bare være sånn! :)

Skrevet

god helg alle sammen!! =) Kose dere masse i kveld! Koselig med snø for dere som har det da.. her i fr.stad er det regn ... og er vist meldt regn hele helga.. artig.. men men ;)

Skrevet

Jeg skal på cafe med jente gjengen!UTEN LUCAS!!!

Uff...Får dårligsamvittighet jeg...

Burde ikke siden jeg er med han 24 timer i døgnet dag ut og dag inn=P

Skrevet

jeg har ryddet og vasket i hele dag,så nå skal vi bare leke og kose oss, trille en liten tur ned på butikken og handle litt. ikveld skal vi lage mexicansk mat, det har jeg hatt lyst på i ukesvis!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...