Gå til innhold

Hvordan skal dere nyte helgen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal iallefall sove lenge!!! Hvis været blir bra vil jeg ut og nyte sola, er den typen som er avhengig av frisk luft :o) Har ellers ingen planer, men siden jeg nok ikke føder så vil jeg bare kose meg masse og ikke bare vente! Så forslag? (kan ikke ta av pga BL, så ikke så mye strikkhopping og sånt for min del.. ;o) ) Hvordan få tankene av fødsel, og nyte helgen med sin kjære? Hva er dine planer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal forbrede meg på fødsel, håper det skjer noe i helgen. Nå er jeg 3 dager på overtid og skikkelig lei. Skal i hvertfall slappe av mest mulig, kose meg m kjæresten min og prøve å sove masse:o)

Skrevet

Vi får barnefri vi, mormor og morfar ville så gjerne ha barnebarnet sitt på overnatting. så fra fredag til lørdag kl 15 skal vi ikke gjøre så mye :) Må ut å kjøpe juniorseng da, men det gjør vi lørdag morgen. Må passe på mens man har mulighet - en (snart) 2 år gammel snuppe på slep gjør ikke slike butikker så levelig å være i ;)

Skrevet

Vi skal rydde og vaske hele helgen. Skru opp babyseng, organisere stellebord og vaskerommet osv. Blir travelt men sikkert kjekt også. Det murrer litt i korsryggen så jeg blir litt stresset over at ingenting er klart ennå. 20 dager til termin...

Skrevet

i kveld og i morgen hos min mor med minn sønn.

Han fyllte ett i uken, så i morgen skal vi ha bursdagsselskap med familien.

Og søndag er det min tur til å SOVE,tviler på om jeg en gang kommer opp for mat.. *hihi*

Skrevet

Jeg skal se på mitt store idol på tv både i dag og i morgen. Det gleder jeg meg masse til, så det er ikke aktuelt å føde før rundt midnatt i morgen egentlig....(hehe), men da er det greit altså, blir nok en humpete kjøretur, for det vet jeg at jeg får kynnere av og kanskje jeg er så heldig at de går over i ekte rier etterhvert???? Hvem vet...

Skrevet

Siden det er helg kan min kjære sove leeenge sammen med meg.. forhåpentligvis sex'e litt (hihi!), og så dra på besøk. Komme seg litt ut og bort liksom. Går bare hjemme ellers, så blir sånn passe tullete!

Og så skulle vi visst teste bilstolen i bilen. Hvordan montere og sånn =O)

Skrevet

I helgen skal jeg gjøre de siste forberedelsene, for jeg har tenkt å føde til tirsdag:)

I tilegg skal jeg kose meg masse med sønnen min, for det kan være siste helgen han er enebarn og har meg for han selv... litt rart å tenke på det og...

Samboeren min skal jobbe hver dag, men han skal få skru opp stellebord og seng innimellom jobbingen....:)

Også skal jeg pakke ferdig den berømte bagen:)

Skrevet

Aner ikke hva jeg skal gjøre, men sambo skal bygge om stua sammen med en kompis. Blir vel cafè tur i morra sammen med ei venninne hvis hun ikke må jobbe. Eller så får jeg dra og "plage" mamma litt:) Men de driver å maler om stua, så vet ikke om det er så lurt...

Skrevet

vi skal kose oss & shoppe til lillebebisen...madrass,sengehimmel,sengetøy osv....gleder meg :o) spise god mat & leie en god film...gå tur,& mest av alt...prøve & sove litt lenge :o)

Skrevet

Idag er jeg fødeklar, altså 21 dager igjen til termin, så i helga skal jeg begynne å vaske sengetrekkene og babyklærne vi har kjøpt. også ut å handle litt mere, mangler fortsatt litt, så det skal vi vell stresse litt med :P

så har vi jo flytta i ei ny leilighet som vi pusser opp, så vi skal få gjort litt mere i den. håper vi snart blir ferdige så vi kanskje får tid til å bare slappe av noen dager før fødsel ;)

også blir det god mat og cola på kveldene ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...