Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, den er på vei, det er sikkert. Det var jo litt i det tidligste laget, er det noen som har erfaringer med at den kan intreffe tidligere enn forventet? Nei, jeg har ikke tenkt å skille meg og begynne å realisere meg sjøl på alle plan, men jeg har derimot begynnt å ri! Ikke har jeg sittet på en hest på 12 år, men nå skal det ris og trenes, hver uke, en tid fremover. Hjelp, hva er det jeg holder på med.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Riding er da ikke synonymt med noen krise, kjære. Riding er jo skikkelig kinderegg, -mosjon, friluft og samvær med dyr i en pakke! Et sunnhetstegn vil jeg påstå. Se heller opp for steppekurs og pottemakeri du :o)

Skrevet

Se også opp for permanent, hårfarging og bukplastikk:-) Det er 40 årskrise hos damer det:-)

Skrevet

Men hvorfor skal midtlivskrisene til dama være dølle ting som steppekurs, pottemakeri, permanent og selvrealseringstull, når dere menn har kriser som ny snerten dame, bil og motorsykkel og Petter Stordalen stil? Det er urettferdig, og jeg har bestemt at min 40års krise skal være en hest!

Skrevet

Tipper vel min 40 års krise var en deilig, liten attpåklatt. Er krisa si, det:)

Skrevet

30 års krisa mi sitter på fanget :-) Så sjønn.. sukk.

Skrevet

Hårfarging er helt kurant, i forhold til IKKE hårfarging må det sies å ha enormt potensiale.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...