Anette med nr 3 i magen Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 får nesten hele tiden en sånn klikke knake lyd rundt navle område hver gang babyen rører på seg , hva er det for noe ? noen flere som har det sånn ? er i uke 32+4
Kakebakesøte Skrevet 18. januar 2008 #2 Skrevet 18. januar 2008 Jeg har ikke opplevd dette, men ser at det er mange som har hørt det samme som deg. Det har vært noen innlegg på akkurat dette temaet vet jeg. Se hva de skriver er mitt tips
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå