Gå til innhold

frokostquis på tv2

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen av dere som ser på det, og prøver å ringe inn??

synes det virker litt teit jeg, også er det han Yngvar fra froland da, som kommer igjenom nesten 1 gang i uka...han kjenner jeg forresten....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vel egentlig regnet med at det bare er tull.....At det er noe kjentfolk av dem som kommer gjennom!

Skrevet

er det kun når jeg er hjemme, og det er sjelden.. Men idag så jeg.. Og de andre gangene jeg har sett er det en fra Froland som ha vunnet...

Skrevet

Er han samme det ja...skulle tro det var noe muffens der...

men godt han ikke alltid får jokeren da...hehe...

også sier de bestandig, å, ingen som ringer jo, er dere så trege, vil dere ikke ha penger?? men er sikker på at det er tusenvis som ringer....

Skrevet

Jeg er ganske sikker på at det er mange som ringer ja... Og slik som idag var det 4 luker, joker bak 3 og 20.000 bak den siste.. Han som kom igjennom valgte luke 2 - 20.000, sikker på at hvis han hadde valgt en av de andre lukene hadde samme summen ligget bak der..

Skrevet

Det programmet er mildt sagt ELENDIG!!

Skrur alltid av lyden hvis tv`n står på og jeg venter på gm-norge i reprise.

Skrevet

Ja det har jeg også tenkt på at de styrer hva som er bak lukene.............

Jeg har egentli veldig lyst å ringe inn, men blir så forbanna på dei gnålene som jobber der atte!!!!!!!!!!!!!!!! Ivertfall ho som hadde deltagere i dag,(ikke Line Viktoria) Hun virker skikkelig teit!!!!!!!!!! Uff stakkars kjerring har jeg tenkt mang en gang!

Skrevet

Må bare ærlig innrømme at jeg har ringt inn noen ganger.. Og jeg er kjapp i fingra.. Men selvfølgelig kommer jeg aldri igjennom.. Det er veldig ofte godt voksne mennesker!! Syns det er litt rart ja..

Skrevet

Har ringt inn et par ganger jeg også.. aldri kommet gjennom, selv om jeg er ganske så kjapp også. Men noen fortalte meg at det blir en forsinkelse uansett hvis du ringer fra mobil. Siden det er som oftes godt voksne som kommer gjennom, har det styrket den teorien - at de ringer fra fasttlf. ( har kun mobil her )

Vet ikke, gidder ikke ringe inn lenger. Gidder ikke engang se på... er så dårlig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...