Anonym bruker Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 Hvor forskjellig det vokser på kroppen mener jeg!! Hårene i armhulene og "der nede" vokser som ugress for tia, mens håra på leggene nesten ikke vokser i det hele tatt!! Må le av det altså, syns det er så merkelig... Bare armhulene jeg kommer til for tia, underlivet er vel snart igjengrodd og leggene rekker jeg ikke ned til lenger. Klarer ikke bøye meg over magen gitt!! Har prøvd meg på underlivet noen ganger, men det er jammen meg en risikosport må jeg si!HAHA! Men ikke søren om jeg lar det gro villt der nede, selv om jeg vet at det beste er å la det gro nå... Lurer på om den økte hårveksten diverse steder har noe med at jeg svetter mer nå mot slutten? At hårene vokser fortere når det er varmt? Og jeg svetter ikke akkurat på leggene kan du si da, så det er vel ikke rart de er så godt som bare... Fnis! Flere som har forskjellig grad av hårvekst på kroppen?)
Kakebakesøte Skrevet 18. januar 2008 #2 Skrevet 18. januar 2008 Ja, jeg har også merket meg leggene - der gror det saktere (takk og lov ). Armhulene merker jeg heller ikke så mye til at har endret seg så mye. Det er det normalt. Men tja, hva skal jeg si med busken; der har det blitt til et fredet skogsområde... fyttegrisen. Jeg kommer til ved bikinilinjen, men det er nå bare så vidt. Slitsomt dette, er jo rene treningsøkten og fjerne hår Jeg vet ikke hvorfor håret vokser fortere på enkelte plasser - det får jeg håpe noen andre kan svare deg på
Måånestråle Skrevet 18. januar 2008 #3 Skrevet 18. januar 2008 He he he, jeg kjenner meg igjen på ALLE punkter!! Veldig fornøyd med leggenes oppførsel, da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå