Gå til innhold

UUps, testa!

Mahari81 og den lille Bie <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men har ikke IKM før tirsdag/onsdag, så negativ seff! Skjønner ikke hvorfor jeg testa....men vil vite det nå! Noen som har testa positivt med billige tester 8dpo? Og lurer sånn om jeg skal ta noen pils i helgen eller ikke...Kjedlig og nekte seg alt mulig...men tenk om det er en spire der...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er faktisk ikke sikkert egget har festet seg en gang, så tror jeg hadde holdt meg unna

Skrevet

Kjenne meg ijen, klare ikje vent m og teste!men nå har eg vært flink..enda..

Skrevet

Naa faar jeg kanskje noe pepper her, men personlig, mener jeg det ikke er galt av deg aa ta noen pils! Dette fordi et foster er ikke i kontakt med ditt blod omloep foer det er 5 uker gammelt. Stemmer ikke det?

Jeg skriver ikke dette som en oppfordring om at du SKAL drikke alkohol naar du proever aa bli gravid. Mange har jo kluss i syklusene, tester negativt, men viser seg i ettertid at testen viste feil.

Saa du kan vaere gravid naa...Ta en test til i helga ( morgenurin), er den negativ ogsaa, betyr det at:

1. Du er ikke gravid.

2: Du er gravid, men egget har ikke festet seg. Om du drikker alkohol, vil ikke dette paa noen maate skade et embryo. Det er jo ikke i kontakt med ditt blodomloep!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...