Anonym bruker Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 vi klarer ikke ha sex lengre, rett og slett fordi jeg ikke blir våt nok også virker det som om alt har "lukket" seg=( det er utrolig vondt og han kommer ikke engang litt inn i meg, fet er stengt..er så utrolig frustrerende!! noen som vet hva dette er eller har opplevd det
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2008 #2 Skrevet 18. januar 2008 Jeg har det også sånn. Har mått bruke glidemiddel hele svangerskapet. Kommer nok av de endrede hormonene i kroppen. Husker det var sånn den første tiden etter fødsel forrige gang også!
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2008 #3 Skrevet 18. januar 2008 Ja, det er det. Men du kan jo prøve med litt glidemiddel, det kan hjelpe. Hør på apotektet hvilken type du kan bruke, eller hør med legen/jordmoren din. Skjønner godt at du føler det er frustrerende. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2008 #4 Skrevet 18. januar 2008 hvis det er noe trøst så blir det bedre nærmere fødsel. Har mye utflod, så her er veldig vått og null problemer med sex...
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2008 #5 Skrevet 18. januar 2008 Har også hatt dette problemet. Så begynte han å spøke med at det rett og slett var tomt for fuktighet. hehe. Og da ble det ihvertfall ikkeno lettere å bli våt. Og bare fokuserte på det hele tiden. Vi pleier å bruke baby-olje vi. en annen sak er jo det at magen er så i veien, og det er vanskelig å komme ordentlig inn pga av dette:p
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2008 #6 Skrevet 18. januar 2008 Har brukt Vivag, som er laget for tørre skjeder og kan brukes som glidemiddel. har vært tørr som en ørken hele svangerskapet. denne glidekremen kan brukes av gravide og har gjort underverker for oss....da sklir han rett inn med en gang hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå