big smile Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 Er det flere enn meg som føler at magen er veldig forskjellig på forskjellige dager. Noen dager føler jeg den er stor og "sprengt" andre føles den mindre og "slappere"
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 18. januar 2008 #2 Skrevet 18. januar 2008 Jupp! Sånn har jeg det også. Men mest variasjoner i løpet av dagen synes jeg. "Flat" men med liten tut på morgenen, og rund som en ballong (så genseren glir opp) om kvelden..... Jeg bare ler, selv om jeg bare føler meg litt småfeit og ikke så veldig gravid ennå ;-) Uke 15+ nå. Gleder meg til STOOOOR mage (som jeg sikkert går lei av den også)
elsker☆deg☆gutten☆min Skrevet 18. januar 2008 #3 Skrevet 18. januar 2008 jeg også har det sånn, hva kommer det av?
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2008 #4 Skrevet 18. januar 2008 Jeg har det også sånn. Magen vokser liksom utover dagen. Også kjempe stor forskjell fra dag til dag. Syntes magen min hadde begynt å vokse litt, men nå har den liksom blitt litt mindre igjen. Er i uke 17 + 6 og gleder meg kjempe mye til å få ordentelig gravidmage
Fruen i huset Skrevet 18. januar 2008 #5 Skrevet 18. januar 2008 Ja, min mage er også sånn, og jeg er i uke 27....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå