Gjest Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 Lyst til å imponere litt!! hehe.. men det må ikke være super avansert å lage da.. heller ikke superdyrt ;D
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 18. januar 2008 #2 Skrevet 18. januar 2008 Jeg skal imponere min sambo med helstekt brassiliansk indrefilet, hjemmelagde peppersausen til Libido- Pommes frites og Grønnsaksblanding Skal ta kosen i kveld istede for imorgen, for imorgen har vi ikke tid :-)
Gjest Skrevet 18. januar 2008 #3 Skrevet 18. januar 2008 Strimla svinekjøtt marinert i Santa Maria All round marinade( blå poser) er godt. Da kan man ha det man liker best til: Både wok og ris hvis man vil ha litt sunne varianten, eller pommfri, en god peppersaus og salat til :-) Lett og ikke så dyrt :-) Hiver man oppi noe stekt løk og papirka så blir det en form for biffsnadder også :-)
Gjest Skrevet 18. januar 2008 #4 Skrevet 18. januar 2008 * bakt potet med sprøstekt bacon,hvitløkssmør,mais og rømme * terteskjell med hvit saus(med karry i),gullerøtter,erter fiskeboller/fiskepudding,og reker * biff med fløtegratinerte poteter
Du og jeg og vi fire Skrevet 18. januar 2008 #5 Skrevet 18. januar 2008 Ta noen kyllingfileter og del dem på langs, men ikke hele veien. Brett opp fileten og legg på valgfri smøreost, hakket hvitløk og krydder. Lukk igjen og fest sammen med tannpirkere (eller fyrstikker der du brekker av svovelen). Stek. Jeg bruker å gi det en fin stekeskorpe, og så ettersteke i steikovnen. Imens kok ris, lag en kyllingsaus og stek wokgrønnsaker. Veldig godt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå