MissAntrop Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 Jenta mi på snart 10 mnd pleier ofte å veive med hendene. Hun sitter på rumpa (krabber ikke gitt, men kommer seg avgårde på rumpa). Det er i et voldsomt tempo hun veiver, hendene står rett ut fra siden og det ser ut som hun danser fugledansen i trippel speed. Det virker kontrollert ettersom hun slutter når vi sier noe til henne, hun blir avledet av andre ting. Det skjer ofte i forbindelse med at hun er veldig ivrig på noe, feks en leke hun gjerne vil ha tak i som hun ser noen andre har eller om det er noe vi prøver å gi henne av mat som hun absolutt ikke vil ha. Noen som har opplevd liknende? Blir nesten litt bekymret jeg.. Kan det være spasmer??
MissAntrop Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. januar 2008 Tusen, tusen takk for svar, grå
grå :) Skrevet 18. januar 2008 #5 Skrevet 18. januar 2008 hehe de gjør ganske mye rart de små. rett og slett fordi de kan og har lært noe nytt:)
MissAntrop Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 18. januar 2008 Hun har holdt på slik noen mnd nå, men kanskje det bare er kompensering for at hun ikke kan krabbe eller gå. Har ikke sett andre som er så ivrige, så vi har bare vært litt bekymret.
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 18. januar 2008 #7 Skrevet 18. januar 2008 Her har sneipen hatt "jazzhands" siden han ble født. Blir klart verre når han er ivrig. Han er bare 4,5 mnd, men tror liksom ikke det vil gi seg med det første.
MissAntrop Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 18. januar 2008 Hehe, "jazzhands", morsomt uttrykk Det er jo faktisk det det er
æsj altså! Skrevet 18. januar 2008 #9 Skrevet 18. januar 2008 Eldste min hoppet også på rompa. Komisk. Litt lei meg for at vi aldri filmet det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå