mamsen labamsen Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 Vi har en på snart 6 år som sitter i bilstol med avtagbar rygg. Jente på 4 som sitter i bilstol og venter nr 3 til sommeren. Vi kjører en passat stasjonsvogn 2005 mod. men det må bli utrolig trangt med 3 i baksete? Noen med erfaring? vurderer kanskje og bytte til Sharan.
r r r Skrevet 18. januar 2008 #3 Skrevet 18. januar 2008 Vi har en Ford s-max. Barna våre er 4,5 (sitter fremover i beltestol), 2,5 år (sitter bakovervendt) og 3 mnd (sitter i babystol). Denne bilen er en 7-seter men er så bred at alle tre kan sitte ved siden av hverandre på andre rad slik at vi alltid har hele bagasjerommet til vogn mm. Bagasjerommet er også veldig stort. Tror vi får plass til to vogner ved siden av hverandre - vi har Simo Kombi.
Nusseline♀♀♂ Skrevet 18. januar 2008 #4 Skrevet 18. januar 2008 Vi hadde passat stv inntil vi fikk nr 3. Da byttet vi til sharan. Fikk ikke plass til 3 barneseter bak i passaten, men jeg vet noen som har klart det. Mulig vi ikke fikk plass fordi vi hadde sportsseter i bilen.. Veldig fornøyd med sharan ihvertfall, men jeg savner passaten min litt og for det var en veldig fin bil. Passaten var automat da og det savner jeg litt, kjører omtrent bare bykjøring.
Gjest Skrevet 18. januar 2008 #5 Skrevet 18. januar 2008 hvilket bilmerke er sharan? har lyst til å se hvordan den bilen ser ut
Karoline's*mamma Skrevet 18. januar 2008 #6 Skrevet 18. januar 2008 Vi har passat, og får fint plass til 3 barneseter i den.
Gjest Skrevet 18. januar 2008 #7 Skrevet 18. januar 2008 Vi har en mitshubishi carisma (sedan), skrivessikkertikke slik, men dog. Vi har plass til alle tre bark i der nå, har to beltestoler og en babystol, men har også hatt babystol, bakovervendt stol og en beltestol og det gikk det også. det som derimto ikke er plass til er to beltestoler og bakvoervendt nummer 2 stol, eller det går an, men da på må de to eldste sitte litt på skrått, så jeg vurderer det som ikke sikkert nok for dem. Og vår bil er bred i baksetet egentlig for å være en vanlig småbil. Så vi har måtte bite i litt sure epler nå og retaksert huset og godsnakket med banken og skal kjøpe en VW Caravelle i stede, i morgen faktisk skal vi bestille den ;-) Der er det gooood plass og det skal bli herlig. Holder på å å gå i oppløsning av irritasjon overhvor trangt det er nå for tiden, må tilte beltestolene til begge de eldste, mens desitter oppi, for å klare å feste selene deres og så dytte dem på plass igjen etterpå når babyen også er med.
Gjest Skrevet 18. januar 2008 #10 Skrevet 18. januar 2008 Sjekk denne listen: http://www.tryggtrafikk.no/?module=Articles;action=Article.publicShow;ID=2726 Vi har Ford S-max, men ikke tre unger.... Gooood plass i den bilen! :-)
may-mom-05 Skrevet 18. januar 2008 #11 Skrevet 18. januar 2008 Kan jeg fåreslå Volkswagen Caravelle?? :-) Stor og romslig bil som kan tilpasses etter eget ønske/behov.
Fire småtroll Skrevet 18. januar 2008 #12 Skrevet 18. januar 2008 Har Peugeot 306. 4 og 6 åringene sitter i beltestol, minste på 7mnd i babysete med base, det går akkurat. Husk at det er stor forskjell på setene også, noen barnestoler tar stor plass, noen mye mindre.. Vi kommer til å beholde bilen en stund til, har ikke råd til en ny, må bare satse på et nr. to sete til vesla som ikke er så stort.
Miss Foster Skrevet 18. januar 2008 #13 Skrevet 18. januar 2008 Kia Carnival - utrolig fornøyd med den. Nå har vi bare to, men den tredje er på vei. Kjøpte den da vi fikk den første for 3 år siden, og den er brukt mye. Eneste minuset er at bagasjerommet er lite.
bambi på isen Skrevet 18. januar 2008 #14 Skrevet 18. januar 2008 Wolksavagen touran, der er det plass til 3 bilseter!! Mine er 2,4 og 6 år nå!! Skal forresten selge den nå, fordi vi er bare på fastlandet 1 gang (max 2 ganger) pr år, er for dyrt å ha en bil stående som vi bare bruker noen uker i året!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå