Gjest Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 Eg er så trøtt! BLÆ! Lisjejenta har begynt å tulle seg om natta. Ingenting hjelper. Ho er 7 mnd. Begynner med at ho ligger og prater, då går eg inn til ho (eget rom) og ser til at ho har det bra. Og det har ho jo....ho er i storslag. Blid og fornøgd.... Det kan gå 2-2 1/2 time før ho roer seg igjen, kanskje meir. Ho får 2 grautmåltid, middag, 1 fruktmåltid og 1 kavring i løpet av dagen (så trenger IKKJE mat om natta) Ho kan ligge og prate leeeeeeeengeeeeeeee! Kanskje 30-45 min. Eg ser til ho innimellom. Så begynner ho og sutre.....og sutre........og sutre......og sutre.......ligger med auga igjen og sutrer/prater/klager Etterkvert begynner ho å grine..og då er det ikkje lenge før ho sovner igjen,med mindre ho har rukket å bli overtrøtt då... Vi har prøvd: -Tilby puppen (sjølv om ho strengt tatt er avvent fra nattspising, og ikkje trenger mat om natta), ikkje svolten.Ikkje interessert. -Vatn..... -Dentinox -Synge -Stryke -Kose -Snakke -Vår seng Så vi har endt opp med å la ho ligge i senga si, går inn med ca jevne mellomrom og ser til ho. Gir ho vatn, stryker ho over håret, pakker dyna bedre rundt ho o.l. Poenget er: ho hyler/skriker ikkje, så ho har det ikkje vondt. Ho er fornøgd, mett, tørr, passe varm - berre våken. Ho sover ikkje for mykje på dagen, og ikkje for seint på ettermiddagen. Legger seg klokka 19.00. Faste rutiner, slokner som eit lys, høyrer ikkje eit knyst. Sover til rundt 3-3.30. Dei siste nettene har pappaen jobba nattevakt, så då er han vekke heile natta og sover på dagen.(og eg klager ikkje på at han sover på dagen då altså, berre så det er sagt ;-) hehe ) Eg blir snart tussete!!!! Eg skal liksom være istand til å ta meg av og tilbringe tid med tre åringen vår også....og studere. Uff så langt dette blei då.......men,men
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå