Glorie Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 Mini på 4 1/2 mnd har sovet natten gjennom siden han kom fra sykehuset. Nå har han i midlertid begynt å våkne om natten for å få pupp. Er dette et tegn på at han får for lite mat om dagen? Burde jeg gi han grøt? Har prøvd med mme, men det ville han ikke ha.
Gjest Sekretøsa Skrevet 18. januar 2008 #2 Skrevet 18. januar 2008 Ikke si sånn a Mini på 4 mnd og 2 uker, sover enda på natta... MEN, han begynte og våkne en liten periode, og da begynte vi med grøt, og det funka som bara det )
Glorie Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. januar 2008 Gir du mye grøt? Flere ganger for dag? Har virkelig lyst at han skal sove om natta. Har jo vært så fredelig til nå"!!
Gjest Sekretøsa Skrevet 18. januar 2008 #4 Skrevet 18. januar 2008 Med elste så måtte jeg ta grøten veeeeeeeeeldig gradvis, men siden jeg nå har fått et matvrak uten like, så tok den tilvenninga 2 dager, og han spiser nå 1 porsjon til morgen, og 1 porsjon til kvelds...
Glorie Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. januar 2008 Hmmm...da tror jeg at jeg skal investere i grøt senere. Han er ganske stor så han trenger nok litt mer mat enn bare puppen. Får krysse fingrene for at han har lyst på grøt!!
Gjest Sekretøsa Skrevet 18. januar 2008 #6 Skrevet 18. januar 2008 Her går grøten ned på høykant! Han var 6500 på 3.mnd kontrollen, sånn ca )
Glorie Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 18. januar 2008 Min var 7280 på 3mnd. Og på 4mnd var han 7690. Så han trenger nok litt ekstra føde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå