babysjuk82 Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 Fra lavpris, er de til og stole på? Like bra som de på apoteke? Erfaringer? Ha bestilt nå.e så flaut og gå på apoteke.alle kjenne alle her.
babysjuk82 Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. januar 2008 Hørtes bra ut:-) enda ei uke til eg kan teste.syns eg ha venta leeenge nå. Kordan går d me deg? Eg ligg her.m ødlagt rygg og fota.så trur d har sjedd noe.men kan ik vær sikker da.
babysjuk82 Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. januar 2008 Hørtes bra ut:-) enda ei uke til eg kan teste.syns eg ha venta leeenge nå. Kordan går d me deg? Eg ligg her.m ødlagt rygg og fota.så trur d har sjedd noe.men kan ik vær sikker da.
Gjest Skrevet 18. januar 2008 #5 Skrevet 18. januar 2008 nei.. jeg venter noen dager å ser om jeg får noen positiv test som jeg håper jeg gjør... vil ha en ordentlig positiv test... hehe.... blir spennende å se om du er gravid da.. får håpe d:)
babysjuk82 Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 18. januar 2008 Håpe du får posetiv tæst:-) ingenting e så pyton m negativ test!!må vel prøv og vent lengst muli eg og.men klare ikke vente på sånt!
LINDA*** Skrevet 18. januar 2008 #7 Skrevet 18. januar 2008 Til hovedinnlegger: Bare pass på!!! at du ikke "ser syner" på el-testene! Det gjorde jeg... Fikk såkalt utslag sist fredag. Det viste seg 2 streker. Og ganske sterke begge to, men ikke sterkt nok! Hadde ikke el-slim da. Men nå på onsdag og i går: masse el-slim. Så jeg testet igjen. Og da ble det 2 nye streker - denne gangen like sterke. Og denn gangen var jeg overbesvist om at jeg hadde el. Syns det var litt rart sist fredag, for jeg hadde nullll symptomer... Les bruksanvisningen nøye! Der står det forklart. Det blit nesten alltid utslag på el-tester md 2 streker, bare studér de nøye først. PS: pakka kommer i en vanlig hvit konvolutt, men et par frimerker fra danmark kan vekke oppsikt, hvis du var redd for dét
babysjuk82 Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 18. januar 2008 El testa har eg ik erfaring me,men har sett syner på gravidtest før,hehe. Pakken kommer i postkassen ja? E vel litt mistenkeli at d står danmark på de.
LINDA*** Skrevet 18. januar 2008 #9 Skrevet 18. januar 2008 Nja, mistenkelig og mistenkelig. Deler du pk med andre enn samboern din? Ellers får du være klar når postmannen kommer! hehe (menne, ikke la naboene misforstå, haha... *baby likner på postmann*) Anywho. Bare sjekk ut brksanv. nøye. Men har du bomma på grav.tester før?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå