Gå til innhold

Hvorfor våkner han om natten???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Mini på 4 1/2 mnd har sovet natten gjennom siden han kom fra sykehuset. Nå har han i midlertid begynt å våkne om natten for å få pupp. Er dette et tegn på at han får for lite mat om dagen? Burde jeg gi han grøt? Har prøvd med mme, men det ville han ikke ha.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta mi begynte med akkurat det samme da hun var 3,5 mnd. På dagen 4mnd startet jeg med grøt, og da hun fikk en hel posjon sov hun gjennom hele natten;) Så tror det er et tegn på at han får for lite næring, så jeg ville testet det. Hun bare ELSKER grøt;) Lykke til!

Skrevet

Selv om babyer begynner å våkne for mat om natten så anbefales det strekt å bare å fortsette med amming, ikke gi annen mat. Gi heller om natten også. Det er viktig for forebygging av astma og allergier att de ikke få rannet om mulig før 6 mnd. Det er slitsomt, jeg vet det. Det er slitsom med baby, men man får betaling med renter:) Kos og kos og friske gode unger:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...