Gjest Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 Jeg har vært hjemme med Elias siden mandag fordi han har hatt feber og vært veldig slapp og forkjølet. I går var han feber fri men fremdeles veldig redusrt. Fortsatt feberfri i dag, men surklete i brystet og nesa renner. Han er i kjempeform ellers, løper rundt og leker og ler. Er rennende nese og forkjølelse grunn nok til å bli hjemme? Har vært borte fra gruppearbeid på skolen i 4 dager nå og begynner og bli litt stresset..
Mamma2OO5 Skrevet 18. januar 2008 #2 Skrevet 18. januar 2008 Jeg ville hatt ahn hjemme i dag også så får han helga til å komme seg på. Ikke noe festlig om han kanskje blir enda dårligere igjen fordi du sendte han litt for tidlig i bhg. Da går du jo glipp av enda mer arbeid..
Alba44 Skrevet 18. januar 2008 #3 Skrevet 18. januar 2008 Kanskje prøve noen timer? Altså en veldig redusert dag. Men det beste er vel å være hjemme i dag også, for da har han hele helga på å forhåpentligvis bli helt i form igjen.
Mayken Skrevet 18. januar 2008 #4 Skrevet 18. januar 2008 Så lenge han er i fin form, er vel ikke litt hoste og en rennede nese noe problem, det er jo noe alle barn har på vinteren, så lenge han er feberfri og allmenntilstanden er fin, tror jeg det skulle være greit. Du må se an formen hans.
meg & to små vampyrer Skrevet 18. januar 2008 #5 Skrevet 18. januar 2008 Du kan jo prøve noen time ri nhg og bare si til de at du kommer raskt om han lir veldig dårlig? siden han har vært feberfri så lenge mener jeg. Vår har vært snørrete og tett i hele høst. Ikke feber da. Men siden formen ellers er super får han lov å være i bhg. Som han elsker så mye!
Mayken Skrevet 18. januar 2008 #6 Skrevet 18. januar 2008 men som de over her sier, det er jo fredag. Kunne jo være greit å være hjemme i dag for å være sikker. Så har dere helgen på dere til å bli helt friske på. Kan fort komme tilbake hvis det sitter godt i. Vi har gjort den tabben med Ina en gang, da fikk hun feber igjen på kvelden.
Gjest Skrevet 18. januar 2008 #7 Skrevet 18. januar 2008 hmmmm.. ja, da blir jeg hjemme i dag også. Gleder meg til å si ifra i dag igjen at jeg blir hjemme med sykt barn... Viktigste er jo at han blir ordentlig frisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå