Anonym bruker Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 Er det sant at kvinner kan gå med dette i mange år uten og ha symtomer?? Jeg klør sånn i grannskauen der nede..skal til legen på mandag, men jeg har hatt samboer i 2år og jeg er 100% at ingen av oss kan han vært utro, så kan det være at jeg har blitt smittet når jeg var singel, eller ? Jeg tror egentlig det er noe annet som er årsaken til at jeg klør men jeg lurer på dette med kalmydia og symtomer på kvinner...... Takk for svar...Jeg er anonym og dere forstår kansje hvorfor:-)
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2008 #2 Skrevet 18. januar 2008 ps: samboer sin lillemann er helt fin sier han...han har ikke kløe eller noe....
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2008 #3 Skrevet 18. januar 2008 En kan gå med klamydia uten å ha symptomer på det ja, og en kan gå flere år (da er det en viss risiko for sterilitet tror jeg). Har en venninne som gikk i flere år med det uten å vite det, ble smittet av første kjæresten.... Jeg har også hatt det, og fikk symptomer 1 ukes tid etter jeg ble smittet (kløe og økt utflod), og gikk da til legen for sjekk, og fikk en pillekur. Men det kan jo også være sopp da, det vil jo ofte klø. Forklar symptomene til legen,så vil han sikkert ta div. prøver.
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 18. januar 2008 #4 Skrevet 18. januar 2008 Har ikke hatt det selv så jeg vet ikke symptomene. Men jeg vet jo at det er mange som kan hatt klamydia i mange år uten å vite det ja. Og det er jo det som er så skummelt både i forhold til smitte og ikke minst sterilitet. Men du får kjøpt hurtigtester på apoteket. Før var det jo sånn at man måtte ta prøve fra skjeden men nå kan man ta en vanlig urinprøve. Høres helst ut som du har sopp for det klør litt, i tillegg til at utfloden blir hvit og grøtete.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2008 #5 Skrevet 18. januar 2008 har hatt det to ganger. begge gangene med symptomer. ene gangen var det kløe, andre gangen var det blødning under samleie. Men mange får ikke symptomer i det hele tatt, det som gjør sykdommen skummel, for går man for lenge kan man få eggstokkbetennelse og bli steril.... da typen hadde klamydia, merket han ingenting og da hadde han gått med det i 3-4 mnd.... (vi var ikke sammen da dette skjedde
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2008 #6 Skrevet 18. januar 2008 du har sopp. kjøp canestet stikkpiller + krem.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2008 #7 Skrevet 18. januar 2008 Men jeg hat nettopp tatt 2 soppkurer!! Det går ikke vekk...er ikke utfllod heller , bare litt klør øverst med klitoris..klør ikke andre plasser! Sjekket meg for Klamydia når jeg var gravid også, det er 1 1/2 år siden... Hjelp....:-)
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2008 #8 Skrevet 18. januar 2008 HI igjen her... Lurer på om klamydia smitter uansett? DVS om jeg i værste tilfelle har godt med dette lenge,er samboeren min smittet? Og da jeg var gravid med datteren min..er det farlig og være gravid da? Jeg er nesten sikker på at jeg ble sjekket i graviditeten men nå begynner jeg og bli redd og usikker.... Da jeg ringte legen for og bestille time nevnte hun noe om at det kunne være en vanlig bakterie..for håpe det!!!
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2008 #9 Skrevet 18. januar 2008 Tror alle blir sjekket for klamydia når de går gravide.. så om ingen av dere har vært utro, er det sikkert en eller annen bakterie;) Når jeg var gravid sjekket dei iallfall for klamydia på første urinprøven...
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2008 #10 Skrevet 19. januar 2008 Alle blir ikke sjekket for klamydia når de går gravide. Jeg ble ikke sjekket for det. Hadde ingen GU.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå