Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa har vært syk ganske lenge nå.

Går fra det ene til det andre, måtte hente henne i barnehagen på tirsdag fordi de mente hun hadde diare (noe hun ikke hadde, holdt på med jeksler) Onsdag holdt jeg henne hjemme fra barnehagen bare for å være sikker. Da fikk hun feber og ble tydlig påvirket av den (aldri vært det før) Hadde 39 i temp, skrek hele dagen og tok seg mye til øret, sove ville hun heller ikke.

Var 2 ganger jeg ikke fikk kontakt med henne, hun ble rar i blikket, blunking og alle andre bevegelser gikk kjempesakte (som i sakte kino) Og så ble hun stiv i blikket, så på ingenting.

Var skikkelig ekkelt, så vi dro på legevakten.

Fikk beskjed om at hun hadde fått en mild ørebennelse, skal behandles med nesedråper og paracett.

Blitt lite søvn på nettene og like lite på dagen.

Men natten i natt tok kaka, snuppa sov nogenlunde greit fra 8.00-23.30,

Men så var det stopp, hun holdt det gående til kl 4.30 i dagtidlig.

Da sovnet hun og vi fikk sove i hele 3 timer.

Hostet og harket hele natten til tross for både efedrin og paracett.

Har luftveisinfeksjon fra over en uke tilbake, og den ble plutselig værre i natt.

Sambo skal jobbe hele helgen og trenger den søvnen han kan få, da han trenger å være uthvilt for å ikke risikere at noe går galt på jobb,

(jobber med høyspent) Så det meste har fallt på meg.

Har ikke annen familie her nede enn svigers og de har ikke mulighet til å avlaste oss.

vet ikke helt hvor jeg vil med dette, trengte bare få det ut.

Har dårlig samvittighet ovenfor jobben også. Nå har jeg vært hjemme i 4 dager.

Har ikke vært på jobb en hel uke i strekk siden jeg begynte i november, har vært noe hele tiden.

og før det var det barselpermisjon og før det igjen, nesten ett år sykemeldt.

Får jo aldri kommet ordentlig i gang jo:(

Uff, er søren meg ikke noe godt når de søte små ikke har det bra altså.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dakar lille Ina!

(og dakar Mayken!)

Får håpe hun blir bedre snart, er noe slit det derre tullet der, skjønner ikke hvorfor de skal være så innmari mye syke jeg! (mirakelmedisin, hvor er du!?)

Embla er godt plassert i barnehagen igjen idag hun,uten paracet, men fremdeles er hun småklein.

Hadde klødd så hun hadde små sår på utslettet legen uttalte at ikke var noenting å bry seg om i det heletatt.

nei, kanskje vi skal kurere dem med DiBtreff til uken?

(evt, dersom begge våre er friske nok, så kanvi mammaene kose oss litt?!)

Skrevet

Hadde vært hyggelig det, men hvis Ina er frisk er det nok jobb på meg gitt.

Jobber hver dag jeg vettu.

Har ikke mulighet til å sitte å sløve på kafè da serru;)

Har du fått noe for utslette til Embla da?

Er jo ikke nooe godt å klø sånn da.

Skrevet

Uffda - ikke noe kjekt:o( Verste som finnes er jo når ungene er syke.

"trøsten" er jo at ungene er mye syk første halve året i bhg, så du er ikke alene om å være lite på jobb i begynnelsen - men det er jo selvsagt kjipt uansett. Håper hun kommer seg snart, da - god bedring.

Skrevet

HAr fått vekk en del av det bare med A-Creme, men har Hydrokortison liggende, både 5% og 1%.

Men jeg oppdaget jo ikke at hun hadde gått amok med neglene før i natt, og da var det dumt å vekke henne.

Jobbe HVER dag? Hver eneste lille en liksom?! *kjipe jobben*

Skrevet

Takk for det:)

Hun sov en liten halvtime nå, men jeg rakk nesten ikke sovne før hun våknet igjen.

Hun hoster så fælt og er ikke noe som hjelper, er derfor hun ikke får sove.

Gråter hver gang hun hoster, når hun skal sove eller sover vel og merke ikke på dagen.

Tilla: jobber hver dag fra 7.30- 15.00 jeg, og da er det rett å hente i barnehagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...