Anonym bruker Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 Gutten min har i en lengere periode hatt litt dårlig matlyst og drikker mindre i forhold til hva han har spist/drukket før. Så for noen uker siden så fikk han en vond lukt fra munnen, å i dag så luktet det enda mer. Han har det stort sett hele dagen. Men allmennetilstanden hans er fin og han har ikke hatt noe feber. Han har vært litt sutrete i perioder. Men det kan jo også være pga. tenner. Men har hørt at små barn ikke skal har vond lukt fra munnen, å at det da kan være halsbetennelse. Men fikk også høre at dem ikke gjør noe med det egentlig. Går en slik betennelse bare over av seg selv? Har ikke jeg like stor rett til å bruke faren sin fastlege som min egen? Hun på faren sitt kontor sa at jeg måtte bestille time hos min..(!) Hadde dere tatt en legetime? Føler at jeg har vært der litt mye i det siste pga. mye magetrøbbel. Hehe vil jo ikke bli sett på som hysterisk, samtidig som jeg ikke bryr meg om det, for helsen til barnet mitt er seff. viktigere. Men noen som har erfaring med barn og halsbetennelse?
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 18. januar 2008 #3 Skrevet 18. januar 2008 Ring helsestajonen for råd, det gjorde jeg da mini var syk.. =)
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2008 #4 Skrevet 18. januar 2008 Var på kontroll for en ukes tid siden. Da sa dem at jeg kunne bestille time til legen om jeg var innom der, eller vente til neste kontroll som er 6 uker til. Jeg har ikke vært hos legen siden da. Men i dag så lukta liksom litt værre.. Så ble så usikker.. Hehe litt vanskelig når dem ikke kan snakke gitt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå