mammatil2små Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 vi hadde bestemt oss for hts besafe combi x1, men nå viser det seg at det mest sannsynlig ikke passer i baksete, da det ikke er ordentlige seter, bare sånn kombiseter, på en måte benk.. . forslag til sete nr.2?? vil ha bakovervendt.....
*Sjokomelk* Skrevet 18. januar 2008 #2 Skrevet 18. januar 2008 hei, vi har en chrysler neon vi har hts besafe combi x1 det passer helt perfekt ,i bruksandvisningen til besafe står det helt bak at den passer i ett par chrysler biler , du kan bare se i den før du kjøper sete (jeg har det dessverre ikke her nå)
mammatil2små Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. januar 2008 takk for svar! har chrysler voyager!! men det skal æ jammen mæ se etter! takk!
EnMamma Skrevet 19. januar 2008 #4 Skrevet 19. januar 2008 Mitt beste tips er: Ta med bilen ut og prøv forskjellige bakovervendte seter, finn det som passer i deres bil. Velger dere et bakovervendt sete fra en anerkjent produsent skal dere kunne føle dere trygge på at dere har gjort et godt valg.
mammatil2små Skrevet 19. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. januar 2008 takk for svar! Ja, er vel det letteste. vil på ingen måte ha forovervendt enda. Lille snuppa e bare 9mnd. . . Bor på en liten plass med dyre priser. Men kan dra å prøve, og si at vi ska tenke på det, og deretter bestille fra en anna plass;)
EnMamma Skrevet 19. januar 2008 #6 Skrevet 19. januar 2008 Det går an. Finner dere et som passer så finnes det butikker som sender. Jeg betalte på forhånd og kjøpte sete fra Barnas Hus, de sendte i posten. Nesten 1000 kr. billigere enn her jeg bor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå