blittmamma07 Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 ... men med ett års etterlønn er dette det beste som kunne skjedd!!!! JIPPI!!!! nå kan jeg være hjemme noen måneder ekstra hvis jeg må. Gooo helg!
blittmamma07 Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. januar 2008 hvis jeg disponerer pengene som lønn kan jeg være hjemme til mai 2009 men jeg har allerede planer på alt så jeg må vel ut i jobb til høsten
Gjest Skrevet 18. januar 2008 #4 Skrevet 18. januar 2008 Vil det si at du får et års lønn selv om du ikke jobber??Digg:)Men hvorfor mistet du i permisjonen?
blittmamma07 Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. januar 2008 hvis du husker at du spurte i morrest ... hele avdelingen min ble lagt ned så enten kunne jeg få mindre utfordrende oppgaver eller få sluttpakke. junne ikke bli mere perfekt
tina_mor Skrevet 18. januar 2008 #6 Skrevet 18. januar 2008 Så godt du er fornøyd med det he he:) Jeg var i den situasjonen for noen år siden, fikk sluttpakken i 6 måneder. MEN vær obs på skatten din...jeg fikk en real skattesmell året etter.....usj a meg.... Men lykke til asså....Deilig og kunne ha det slikt et år:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå