Gå til innhold

blir så frustrert!!!! cerox emmaljunga!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

åååååh!!!!

æ e så superfornøyd med den geniale vogna på alle måter. . .

BORTSETT FRA:

kalesjen! den e så løs at den bare detter ned. . .bakover. . .

er det noen som har opplevd dette?

fikset det? hvordan??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rågod vogn. Skikkelig værvogn! Vi kjøpte brukt fra 2003 og jeg ble kjempeskuffet da jeg så den slappe kalesjen. Den var skrudd på feil og sikkert dratt på plass gjennom flere år. Da min nevenyttige mann fant fram sitt elskede verktøy og skrudde den litt til ble det supert! Skru i festet slik at den blir akkurat løs nok til å kunne dras bakover, ikke for stramt, da blir den slapp igjen, ødelegger sporene.

Har lyst på en nyere modell til en eventuell nestemann. Cerox-fetisj=)

Vet ikke om du ble klokere men...

Skrevet

Takk for svar!!!!

Skal få samboeren min til å prøve det æ! Den va jo ikke løs før, og plutselig ble den kjempeløs. . .så det skal æ prøve!!

Ja, gjett om æ e ceroxfrelst!! vi har en 2007-modell. vi spesialtbestilte i svart og elk(brun) til svinesund, og henta den der med ekstrautstyr. regna på det, og det ble ihvertfall 2000kr billigere enn i sverige. Betalte vel 6000kr for vogn, hardbag,regntrekk og fottrekk.

Super vogn, uten tvil!

Skrevet

Jeg har opplevd dette og fikset det (endelig!).

Dette gir sikkert bare mening hvis du har plukket fra hverandre og kikket på leddene, så hvis du ikke har prøvd å mekke litt på det ennå er det på tide å se på det:

Jeg strammet skruene hundre ganger, uten at det hjalp noe særlig. Så gikk jeg til forhandleren og fikk nye ledd (gratis) og da ble det mye bedre. Jeg vet ikke om det er fordi de rillete kantene på leddene er bedre (mine gamle var veldig slitt, men kalesjen har jo vært løs helt fra starten, så ikke vet jeg), eller om det er fordi det nye leddet ikke har noen fjær montert i seg for å "myke opp" bevegelsen. Men nå, med nye ledd som ikke har noen fjær innenfor skruen i leddet er det blitt veldig bra!

Skrevet

tusen takk! så fint at æ får hjelp hær!

har ikke prøvd noen form for skruing enda, men skal

sette samboeren på saken.

så skal æ ta kontakt med forhandler etterpå...

kjempefint å få hjelp. godt å vite at den kan fikses!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...